آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

رهبری‌فرد: من هم جای کی‌روش بودم همان روش را انتخاب می‌کردم/ هنوز در شوک حذف اسپانیا هستم



اخبار,اخبار ورزشی,رهبری‌فرد

 

 اخبار ورزشی - رهبری‌فرد: من هم جای کی‌روش بودم همان روش را انتخاب می‌کردم/ می‌ترسم ملی‌پوشانمان مغرور شوند/ هنوز در شوک حذف اسپانیا هستم

مدافع پیشین باشگاه پرسپولیس معتقد است بازیکنان تیم ملی ایران نباید مغرور شوند و باید با همان انگیزه ی بالا به مصاف بوسنی بروند.

بهروز رهبری فرد در گفت و گو با نامه نیوز با اشاره بازی های جام جهانی برزیل اظهار داشت: خیلی از تیم ها در این دوره غیر قابل پیش بینی بوده اند و من هنوز در شوک حذف اسپانیا و انگلیس به سر می برم! تیم اسپانیا با آن همه ستاره و با اینکه هر دو فینالیست لیگ قهرمانان هم از این کشور بود نتوانست حتی از گروه خود بالا بیاید و همین موضوع نشان می دهد که این دوره، بازی ها غیر قابل پیش بینی است ضمن اینکه برخی تیم ها مثل کاستاریکا هم فوق العاده بوده اند.

وی در خصوص تیم های آسیایی جام بیستم گفت: فاصله ی فوتبال ما با تیم های اروپایی و آمریکای جنوبی زیاد است و مسئولین فوتبال مملکت ما باید برای کاهش این فاصله فکری بکنند. کشورهای اروپایی از لحاظ مسائل روز دنیا همچون تکنولوژی و امکانات سخت افزاری خیلی از آسیا و به خصوص از کشور ما جلوتر هستند. اگر یک تیم آسیایی در جام جهانی در گروه خود حذف شود تعجب برانگیز نیست اما وقتی که اسپانیا به راحتی و در دور گروهی از مسابقات کنار می رود همگان شگفت زده می شوند.


رهبری فرد در خصوص تفکرات کی روش و بازی های تیم ملی ایران عنوان کرد: من هم اگر جای کی روش بودم همان شیوه ی تدافعی را در زمین پیاده می کردم در مقابل آرژانتین طبیعی بود که بازیکنان ما انگیزه ی بیشتری داشته باشند همان طور که در لیگ کشورمان هم بازیکنان در بازی دربی انگیزه ی بیشتری دارند ولی اگر بازی اول ما در جام جهانی با آرژانتین بود و بازی دوم ما با نیجریه بود ما نیجریه را می بردیم زیرا بازی اول برای ما خیلی حساس بود و همه به این فکر بودند که بازی اولمان را نبازیم. ترسم از این است که مبادا بازیکنان تیم ملی بعد از این دو بازی مغرور شده باشند و بازی با بوسنی را دست کم بگیرند زیرا بوسنی تیم بسیار حرفه ای و صاحب سبکی است و قطعا در مقابل ایران هم انگیزه خواهد داشت.
 
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد مشکلات داوری بازی ایران و آرژانتین گفت: مشکل داوری به هر حال به وجود می آید و نمی توان با آن مبارزه کرد. البته فیفا با استفاده از تکنولوژی خط دروازه سعی دارد جلوی برخی اشتباهات را بگیرد اما در نهایت همه ی مشکلات را نمی توان با این کار از بین برد.
 
وی در خصوص پیش بینی خود مبنی بر اینکه چه تیمی شانس بیشتری برای قهرمانی در جام جهانی دارد اظهار داشت: تا الان تمام بازی ها را دیده ام و به نظرم فرانسه بسیار خوب و شناور بازی می کند ولی با توجه به میزبانی برزیل معتقدم که کاپ قهرمانی در نهایت به یکی از کشورهای آمریکای جنوبی خواهد رسید.
  اخبار ورزشی - نامه نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------