افشارزاده: فضاي مرغوبکار اخلاقي نبود



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال استقلال


 اخبار ورزشی - افشارزاده: فضاي مرغوبکار اخلاقي نبود

 مديرعامل استقلال مي‌گويد گزينه اصلي دروازه‌باني تيمش خارجي است و البته تا بازگشت ملي‌پوشان از برزيل،‌ آبي‌پوشان کار جذب بازيکنان ديگر را متوقف خواهند کرد.

بهرام افشارزاده درباره وضعيت آکادمي باشگاه استقلال و زمين جايگزين براي مرغوبکار جهت استفاده تيم‌هاي پايه اين تيم گفت: موقعيت مرغوبکار متاسفانه خوب نبود. متاسفانه فضاي خوبي در آنجا حاکم نبود و بازيکنان بايد در فضايي اخلاقي کار را ادامه دهند که اين فضا در آنجا حاکم نبود. آقاي صادق‌پور در حال حاضر مسئول آکادمي باشگاه شده‌اند و اميدواريم در جاي جديد وضعيت متفاوت باشد. آکادمي بايد عملکرد خوب قديمش را ادامه دهد و فوتباليست‌هاي خوبي را به فوتبال ما تحويل دهد. درحال حاضر دوستان در حال مذاکره با شهرداري هستند که جايي را به ما معرفي کنند و نهايتا تا آخر هفته آينده قرار شده که مکان آن را به ما اعلام کنند.

به نقل از ايسنا، او در پاسخ به اين سوال که به طور دقيق منظورش از فضاي نامناسب مرغوبکار فضاي اخلاقي‌اي که به آن اشاره کرده چيست، اظهار کرد: آنطور که بايد و شايد فضاي مناسبي در آنجا حاکم نبود. قسمتي از آن تبديل به پارکينگ ماشين شده بود و اصلا فضا را از حالت ورزشي خارج کرده بود. بازيکن و مربي بايد در حاشيه امنيت و فضايي اخلاقي کار را دنبال مي‌کردند که اين وضعيت در آنجا نبود. ما بايد فضايي آرام بر خلاف فضاي مرغوبکار پيدا کنيم و کار را دنبال کنيم.

مديرعامل استقلال درباره‌ي اردوي اين تيم در ترکيه و اينکه آيا ملي‌پوشان استقلال در آن اردو حاضر مي‌شوند يا نه، افزود: اين اردو از 17 تير آغاز مي‌شود و هر بازيکني که با ما تا آن لحظه قرارداد بسته باشد بايد در آن حاضر شود. اين مسئله شامل ملي‌پوشان هم خواهد بود. هر ملي‌پوشي که با ما قرارداد ببندد بايد به اردو برود چرا که شرايط ما به گونه‌اي است که بعد از اردو ليگ آغاز مي‌شود و کادر فني بايد بتواند به هماهنگي مورد نظرش در تيم دست پيدا کند.

او درباره آخرين وضعيت دروازه‌باني تيمش اظهار کرد: ما با چند دروازه‌بان خوب صحبت کرده‌ايم و در هفته آينده با يکي از آنها قرارداد مي‌بنديم. گزينه اصلي ما خارجي است چرا که دروازه‌بانان داخلي‌اي را که مي‌خواستيم با تيم هاي ديگر قرارداد داشتند.

افشارزاده در پايان و در پاسخ به اين سوال که باقي نفرات مد نظر استقلال براي فصل آينده چه زماني جذب مي‌شوند، بيان کرد: فعلا صبر مي‌کنيم تا ملي‌پوشان از برزيل برگردند و سپس کار جذب بازيکنان را دنبال مي‌کنيم.
  اخبار ورزشی - ایسنا

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------