آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/صدر تا اطلاع ثانوی سرخ

برد سه بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان صدرنشینی موقت سرخپوشان پایتخت را در نخستین روز از بازی های هفته بیست وچهارم لیگ…

کامنت های جالب کاربران سایت فیفا در مورد شکست تلخ ایران



اخبار,اخبار ورزشی,کامنت های جالب کاربران سایت فیفا


اخبار ورزشی - کامنت های جالب کاربران سایت فیفا در مورد شکست تلخ ایران

در این سطح نمی شود با پاس های بلند و ضربات ایستگاهی برنده شد. اما به نظرم آن ها دفاع خوبی داشتند.

به گزارش جام نیوز، بیشتر کامنت های پست مربوط به بازی ایران و بوسنی در سایت فیفا، به ابراز احساسات هواداران کشور متعلق به بالکان نسبت به تیم خودی اختصاص داشت. کاربران بی طرف این وبسایت، بیشتر به شایستگی بوسنی برای صعود از گروه اشاره کرده بودند و در این بین، تیم ملی ایران نیز سوژه تعدادی از نگاه ها شد. نگاه هایی که غالبا شگفت زده شده بودند از بلایی که در دیدار با بوسنی بر سر خط دفاعی درخشان تیم ملی ایران آمد. این کامنت ها را در زیر مشاهده می کنید:


از نیجریه : هواداران ایران بعد از 180 دقیقه گل نخوردن خیال می کردند بهترین دفاع دنیا را دارند! آن ها در بازی سوم با تیمی بازی کردند که به هر قیمتی می خواست اولین بردش در جام جهانی را به دست بیاورد. در این بازی ایران ناچار بود فوتبال بازی کند و نتیجه اش شد همین. بنگ بنگ بنگ! خروج از محوطه جریمه خودی برای گلباران شدن ایران کافی بود.
 
از آمریکا : ایران در سطح تیم های اروپایی نیست. آن ها حدود 30 درصد مالکیت توپ را دارند. در این سطح نمی شود با پاس های بلند و ضربات ایستگاهی برنده شد. اما به نظرم آن ها دفاع خوبی داشتند. پیشنهاد من این است. مربی را نگه دارید، دفاع را حفظ و خط حمله را تقویت کنید.
 
از کانادا : گل زدن نیجریه و آرژانتین به بچه های کارلوس کی روش تقریبا غیرممکن به نظر می رسید. این بازی غافلگیرکننده بود. فکر می کنم بوسنی شایستگی صعود داشت.
 
از بوسنی: این بار ما تیم بهتری بودیم. سرتان را بالا بگیرید هواداران فوتبال ایران.  بوسنی
 
از هند : خداحافظ ایران!
  اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------