نظر بازیکنان تیم ملی در مورد ماندن کی‌روش



اخبار,اخبار ورزشی,قوچان‌نژاد

 
 اخبار ورزشی - به زودی تیم آینده‌ام را انتخاب می کنم
قوچان‌نژاد:٩٠درصد زحمات تیم ملی به گردن کی‌روش بود/گلم را به او تقدیم می‌کنم

مهاجم تیم ملی گفت: 90 درصد زحمات تیم ملی بر گردن کی‌روش بود و هرچقدر از او تشکر کنم کم است.

به گزارش فارس، رضا قوچان‌نژاد در مراسم استقبال از تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: باید به تیم ملی افتخار کرد ما توانستیم تنه به تنه آرژانتین بزنیم و خدا را شکر نمایش خوبی از خود ارائه کنیم و همگان به این تیم امید پیدا کردند.

وی افزود: 90 درصد زحمات تیم ملی بر گردن کی‌روش بود و هرچقدر از او تشکر کنم کم است. افتخار می‌کنم مربی مثل کی‌روش سرمربی‌مان بود و گلم در جام جهانی را به او تقدیم می‌کنیم.

قوچان‌نژاد در مورد ماندن کی‌روش گفت: از جانب خودم می‌گویم برای ما باعث افتخار است که او بماند کی‌روش واقعاً محبوب و حرفه‌ای است و امیدوارم در تیم ملی همچنان بماند.

مهاجم تیم ملی در مورد آینده خود گفت: 20 ساعت در هواپیما بودم و خیلی به این مسائل فکر نمی‌کنم اما به زودی تیم خود را انتخاب خواهم کرد.

وی در مورد اینکه آیا پس از جام جهانی برای او حسرتی باقی نماند، گفت: بعد از بازی با بوسنی از اینکه اوت شدیم ناراحت بودم اما باید افتخار کنیم چون زحمت‌مان را کشیدیم و خوب کار کردیم چون کی‌روش یک تیم پرافتخار درست کرد شاید یک امتیاز کسب کردیم اما با توجه به امکاناتی که داشتیم این یک امتیاز هم کار بزرگی بود.

وی گفت: اگر مقابل آرژانتین داوری پنالتی را می‌گرفت و گل دوم بوسنی که آفساید بود را هم داور آفساید اعلام می‌کرد 100 درصد شرایط دیگری پیدا می‌کردیم.

 

                                              .............................................


وقتی کنار امام رضا هستیم قدر آن را نمی‌دانیم
حقیقی: مردم می‌خواهند کی‌روش بماند/ از بیرون گود می‌گویند حریف را لنگ کن

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: خواسته مردم و همه افراد ماندن کی‌روش است.

به گزارش فارس، رضا حقیقی پس از بازگشت از برزیل به ایران در مورد عملکرد تیم ملی گفت: عملکرد تیم ملی خوب بود مقابل نیجریه به تساوی رسیدیم و مقابل آرژانتین یک باخت خفیف کسب کردیم. در مسابقه مقابل بوسنی خسته بودیم و تیم ملی با تمام توان در هر سه دیدار خود حاضر شد. ما برای کسب مساوی به مصاف بوسنی نرفتیم بلکه می‌خواستیم این تیم را شکست دهیم.

وی در مورد اینکه چرا مقابل بوسنی ضعیف‌تر از دو حریف اول ایران شکست خوردند، خاطرنشان کرد: یک ضرب‌المثلی وجود دارد که می‌گوید از بیرون گود می‌گویند حریف را لنگ کن به نظر من بوسنی از تیم نیجریه قوی‌تر بود و استحقاق بیشتری برای صعود خود به مرحله بعد داشت آنها مقابل آرژانتین نباید شکست می‌خوردند.  تمامی سه تیم حاضر در جام جهانی سطح‌شان از ما بالاتر بود اگر مقابل نیجریه به تساوی رسیدیم و آرژانتین را شکست می‌دادیم به خاطر تلاش بازیکنان و نقش بسیار مؤثر کی‌روش بود او تأثیر بسزایی در موفقیت‌های تیم ملی داشت.

حقیقی درمورد خداحافظی تلویحی کی‌روش اظهار داشت: امیدوارم کی‌روش در تیم ملی بماند.

هافبک تیم ملی در مورد اینکه اعلام کرده می‌خواهد به حرم امام رضا برود، گفت: وقتی از امام رضا دور می‌شوید خیلی احساس تنهایی می‌کنی از همین‌جا به حرم امام رضا می‌روم وقتی کنار امام رضا هستیم قدر نمی‌دانیم و هرچقدر دور می‌شویم این شرایط را درک می‌کنیم.
   اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------