کی‌روش: در فوتبال خداحافظی وجود ندارد



اخبار,اخبار ورزشی,جام جهانی


 اخبار ورزشی - قبل از جام جهانی فکر نمی‌کردند چنین نتایجی بگیریم

کی‌روش: در فوتبال خداحافظی وجود ندارد

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان مباحث مربوط به خداحافظی‌اش را بی‌معنا دانست.

به گزارش  تسنیم، کارلوس کی‌روش پس از بازگشت به همراه تیم ملی به ایران اظهار داشت: ما بازی‌های خوبی در جام جهانی به نمایش گذاشتیم و می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم به خصوص مقابل آرژانتین.

وی افزود: ما تمام تلاش‌مان را کردیم تا جایگاه پیراهن تیم ملی و کشور را ارتقاء بدهیم، همان طور که بعد از بازی‌های‌مان در جام جهانی حساب ویژه‌ای روی ما باز کردند.

کی‌روش تصریح کرد: از همین‌جا بهترین آرزوها را برای شهروندان ایرانی دارم و از صمیم قلبم از بازیکنانم تشکر می‌کنم و از فدراسیون فوتبال و علی کفاشیان تشکر ویژه دارم که این فرصت را در اختیار من گذاشتند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص خداحافظی‌اش از تیم ملی گفت: در فوتبال خداحافظی وجود ندارد وقتی شما در صلح و صفا هستید، خداحافظی معنا ندارد.


وی در خصوص تصمیماتش گفت: بابت تصمیماتی که بعضی‌ از بازیکنان و مربیان از آنها ناراحت شدند عذرخواهی می‌کنم اما باید قبول کنند که این تصمیمات فوتبالی و برای موفقیت تیم ملی بوده است.

کی‌روش در پایان گفت: مهمترین دستاورد جام جهانی برای تیم ملی احترام بین‌المللی است که پیدا کردیم. قبل از رفتن هیچ‌کس فکر نمی‌کرد چنین نتایجی را کسب کنیم. باید از بازیکنان تیمم که فوق‌العاده بودند، تشکر ویژه داشته باشم.
اخبار ورزشی - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------