پشت پرده عجیب جدایی ستاره محبوب آبی ها از استقلال




 اخبار ورزشی - پشت پرده عجیب جدایی ستاره محبوب آبی ها از استقلال

جدایی مهدی رحمتی از استقلال پشت پرده‌های عجیبی دارد.

اخبار,اخبارورزشی,جدایی مهدی رحمتی از استقلال

 

به گزارش جام نیوز، جدایی مهدی رحمتی از استقلال پر سر و صدا بود تا جایی که مسئولان استقلال همچنان به دنبال یک دروزاه بان جایگزین برای وی هستند اما این جدایی پشت پرده‌هایی داشت که ظاهرا قلعه نویی چندان تمایلی نداشت که رحمتی از استقلال برود.
 
یکی از مشاوران امیر قلعه‌نویی که فصل گذشته با وی همکاری می کرد و حالا در کادر وی نیست در این باره به نامه نیوز گفت: یک شب در دفتر امیر قلعه‌نویی در رستوران وی حضور داشتم و دو نفر از اعضای کادر فنی استقلال را در آنجا دیدم که از قلعه‌نویی می‌خواستند امسال قید رحمتی را بزند و مثل سالی که در تراکتورسازی حضور داشتند فروزان را به این تیم بیاورد. قلعه‌نویی هم مدام با این موضوع مخالف بود و می گفت امسال سال حساسی داریم و نباید به راحتی بازیکن از دست بدهیم حتی تیم نمی‌تواند بیشتر از 6 نفر بگیرد و اینگونه یک سهمیه هم از دست ما می‌رود.
 
این پیشکسوت ادامه داد: با وجود مخالفتهای فراوان قلعه‌نویی، این دو مربی مصرانه می‌خواستند قید رحمتی را بزند و حتی مدعی بودند امسال بهترین سال دروازه بانی استقلال خواهد بود اگر اجازه حضور فروزان در استقلال را بدهد که سرانجام قلعه‌نویی پذیرفت.
 
وی در پایان گفت: موقعیتم به شکلی است که نمی توانم همه حرف ها را بزنم اما برخی در استقلال هستند که امسال هم به پرو پای دیگران می‌پیچند چون بعد از رحمتی، بابازاده و صالح حالا نوبت دیگران است.
اخبار ورزشی -  جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------