واکنش نکونام به خبر مذاکره با استقلال، سپاهان و تراکتور



اخبار,اخبارورزشی,جواد نکونام

 

 اخبار ورزشی - واکنش نکونام به خبر مذاکره با استقلال، سپاهان و تراکتور/هواداران استقلال از علاقه من به این تیم باخبرند

جواد نکونام می گوید که ملی پوشان استقلال برای بازگشت کاپیتان به این تیم پادر میانی نکرده اند.

به گزارش جام نیوز، جواد نکونام صبح دیروز وقتی به فدراسیون فوتبال رفت که کروش هم آنجا بود. این دیدار اتفاقی در حالی که کفاشیان خبر از مذاکره با کروش داده بود، ناگهان شایعات را شکل داد‌‌؛ «نکونام هم در جلسه مذاکره دو طرف» اما خیلی زود خبر رسید که اصلاً مذاکره‌ای در کار نبوده و کروش برای مسائل مالی به فدراسیون رفته است.


 جواد نکونام هم پس از خروج فدراسیون در این باره گفت: «من یک بازیکن هستم و حق دخالت در این مسائل را ندارم. فدراسیون فوتبال باید درباره آینده تیم‌ملی تصمیم بگیرد.» او در پاسخ به این سؤال که نظر شخصی تو درباره تمدید قرارداد کروش چیست، توضیح داد: «کروش که نیازی به تعریف ندارد و عملکردش کاملاً مشخص است. من هم مثل تمام بازیکنان تیم‌ملی دوست دارم او بماند. کروش خدمت زیادی به فوتبال ایران کرده و امروز می‌بینید که نگاه‌ها به فوتبال ایران عوض شده است. مطمئناً با کروش می‌توانیم برای جام ملت‌های آسیا برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم. با او واقعاً شانس مقام خواهیم داشت.»
 
نکونام یک استقلالی است و به همین دلیل در یک ماه گذشته شایعات زیادی درباره بازگشتش به این تیم مطرح بود اما کاپیتان تیم‌ملی می‌گوید این اخبار فقط در حد شایعه بوده: «تا قبل از پایان جام‌جهانی‌ فقط و فقط به تیم‌ملی فکر می‌کردم اما درباره استقلال... تا این لحظه یک نفر هم با من تماس نگرفته و این اخبار فقط شایعه است. هواداران استقلال از علاقه من به این تیم باخبر هستند ولی واقعیت این است که با من کوچکترین مذاکره‌ای نشده است و بهتر است آنها هر خبری را باور نکنند.»

حتی گفته می‌شد ملی‌پوش‌های استقلال از نکونام خواسته‌اند که به این تیم بازگردد: «نه، اصلاً چنین موضوعی صحت ندارد. هیچ‌کس در این باره کوچک‌ترین حرفی به من نزده. همه بازیکنان در طول جام‌جهانی‌ فقط و فقط به تیم‌ملی فکر می‌کردند نه چیز دیگری. تمام تمرکزشان روی بازی‌های ایران بود. وقتی پای ایران و میلیون‌ها ایرانی وسط بود، چه کسی می‌توانست به خودش فکر کند؟! الان هم تأکید می‌کنم اگر پیشنهادی رسید به آن فکر می‌کنم. می‌خواهم تصمیم خوبی برای آینده‌ام بگیرم.»
 
در این مدت شایعاتی هم درباره مذاکره سپاهان و تراکتورسازی با نکونام مطرح شد: «این اخبار هم شایعه بود. هیچ مذاکره‌ای با هیچ باشگاهی نداشته‌ام. نه سپاهان و نه تراکتورسازی. فعلاً فقط دوست دارم کنار خانواده‌ام باشم.» او در پاسخ به این سؤال که آیا ترجیح می‌دهی در ایران بازی کنی یا به خارج از ایران بروی؟ گفت: «فعلاً که پیشنهاد خاصی نیست. واقعاً به هیچ چیز فکر نکرده‌ام. دوست دارم مدت کوتاهی استراحت کنم. پس از آن باید با مدیر برنامه‌هایم حرف بزنم. همه می‌دانند در قلب من چه می‌گذرد. فعلاً واقعاً نمی‌دانم چه پیش خواهد آمد.»
  اخبار ورزشی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------