آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

اتفاق باورنکردنی؛ حمله جنجالی نکونام به کی روش



 
 اخبار ورزشی - اتفاق باورنکردنی؛ حمله جنجالی نکونام به کی روش

کاپیتان تیم ملی فوتبال پس از بازی ایران برابر بوسنی در جمع بازیكنان از عملكرد كی‌روش انتقاد كرد.

اخبار,اخبارورزشی,فوتبال ایران

 

در حالی كه به نظر می‌رسد جواد نكونام یكی از حامیان اصلی ماندن كی‌روش در ایران باشد، اخیرا اخباری به دست‌مان رسیده كه می‌تواند خیلی از معادلات را تغییر بدهد.

 پس از افشاگری اخیر رسانه ها در مورد بحثی كه بین كاپیتان تیم ملی و حاج صفی در جریان دیدار ایران برابر بوسنی رخ داد و طی آن جواد به همبازی‌اش گفت: «من می‌گویم كجا بازی كنی نه كی‌روش»، اكنون فاش شده که اختلاف كاپیتان و سرمربی تیم ملی، از آنچه تصور می‌شد، شدت بیشتری دارد.

گویا نكونام پس از بازی آخر ایران در سالوادور در جمع بازیكنان از عملكرد كی‌روش انتقاد كرده و صراحتا گفته ماندن این مربی به صلاح فوتبال ما نیست.

از قرار معلوم نكونام در جمع بازیكنان كی‌روش را یك مربی كاملا تدافعی دانسته و حتی گفته تیم ملی ایران در جام‌جهانی 2006 آلمان خیلی بهتر از الان بازی كرده و برابر پرتغال و مكزیك حملات بیشتری داشته است.


این صحبت‌ها پس از بازگشت تیم ملی از برزیل بین یكی از ملی‌پوشان نیمكت‌نشین شهرستانی و مربی باشگاهی‌اش مطرح شده و به اطلاع خبرنگاران رسیده است.

 گویا این تغییر موضع جواد تنها در جمع ملی‌پوشان نبوده و حتی شنیده می‌شود در گفتگویی كه نكونام با وزیر ورزش داشته هم همین صحبت‌ها را  به گودرزی منتقل كرده است.

* عادت عجیب نکونام به موضع گیری علیه سرمربیان دارد
درست از همان زمانی كه تصاویر فریاد زدن‌های نكونام بر سر بازیكنان تیم ملی در مصاف با بوسنی روی خروجی خبرگزاری‌ها رفت و به ویژه وقتی خبر تعیین تكلیف او برای حاج‌صفی در زمین مسابقه منتشر شد، می‌شد حدس زد كه آقای كاپیتان گام در مسیر جدید و متفاوتی گذاشته است.

 حالا اما شنیده شده استاد در پایان آخرین بازی ایران در جام جهانی، نزد دوستانش عملكرد كی‌روش را زیر سوال برده و تیم 2006 را بهتر از تیم 2014 تلقی كرده است؛ آنچه اگر صحت داشته باشد، نباید زیاد هم متعجب بود.

هنوز یادمان نرفته نكونام چطور بلافاصله بعد از جدایی افشین قطبی از تیم ملی كشورمان او را به باد انتقاد گرفت و از خجالت امپراتور مخلوع درآمد یا چگونه بعد از قطع همكاری با استقلال، وارد درگیری با قلعه‌نویی شد.

حالا هم تكرار همین رفتار با كی‌روش نباید چیز عجیب و دور از ذهنی باشد. نكونام است دیگر؛ انگار هوای مربیان را تا وقتی دارد كه مشغول كار با آنهاست!
 اخبار ورزشی - بانک ورزش

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------