چمدان های رونی و همسرش در فرودگاه دزدیده شد



اخبار,اخبار ورزشی,جام جهانی

 
 اخبار ورزشی - چمدان های رونی و همسرش در فرودگاه دزدیده شد

 یک دزد اشیاء داخل چمدان رونی و همسرش را به سرقت برده است.

به گزارش خبرآنلاین؛چمدان رونی و همسرش دزدیده شد. روز گذشته روزنامه انگلیسی «دیلی استار» خبری منتشر کرد که بر اساس آن رونی و کوین، همسرش در حال سفر به لاس وگاس بوده اند. مهاجم سه شیرها احتمالا می خواسته اتفاقات جام جهانی را با کمی خوش گذراندن به دست فراموشی بسپارد که این اتفاق مانع از آن شده است. آن ها با پرواز هواپیمایی بریتانیا پرواز کرده بودند و بعد از فرود آمدن در امریکا متوجه شدند که 4 چمدان آن ها که البته معمولی نبوده و همه طراحی شده توسط طراحان سرشناس بوده اند، دزدیده شده است. چمدان ها اما در حالی پیدا شد که شکسته بودند و لباس های گران قیمت همسرش به اضافه جواهرات سلطنتی او از داخلشان دزدیده شده بود.


رونی در توییترش نوشته:«احساس یک فرد مریض را دارم. بعد از 2 روز تاخیر 4 چمدانمان را تحویل گرفتم و دیدم که اشیا داخل آن ها دزدیده شده است. کیف ها، کفش ها، لباس ها، ادکلن ها و لوازم آرایش و ...». همچنین همسر رونی هم در توییترش از استقبال امریکایی ها انتقاد کرده و خبر داده که مقداری پول هم از آن ها دزدیده شده است.

 

مسئول رسیدگی به این پرونده در گفتگو با دیلی استار گفته:«خیلی متاسفیم و برای معذرت خواهی با آقای رونی هم تماس گرفته ایم. مطمئن باشید که تحقیقات کاملی را آغاز کرده ایم». رونی و همسرش برای فراموش کردن این اتفاق روز گذشته در هتل استراحت کردند. هتلی که شبی 1100 دلار برای آن ها هزینه دارد و شامل امکانات ویژه ای مانند محافظ، خدمتکار، تلوزییون 64 اینچ، استخر و ... است.
اخبیار ورزشی - خبر آنلاین 
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------