رحیمی :چک و پول دستی نمی‌دهم/سرانجام قرارداد نیلسون به کجا رسید/مبلغ قرارداد پرسپولیس با ژوزه و خلعتبری



اخبار,اخبارورزشی,قرارداد بازیکنان


 اخبار ورزشی - چک و پول دستی نمی‌دهم/سقف قراردادمان 950 میلیون تومان است
رحیمی: جدایی خلعتبری به نفع او و پرسپولیس بود/ 33 سال بدهی در باشگاه جمع شده است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:‌ جدایی خلعتبری به نفع هر دو طرف بود.

به گزارش فارس، علیرضا رحیمی پس از عقد قرارداد با نیلسون کوریا اظهار داشت: متأسفانه الان اکثر بازیکنان ما بیش از 4 یا 5 قرارداد در باشگاه دارند و این دردسری بزرگ برای ما است. روی قراردادها متمم زده شده و باید همه را جمع‌و جور کنیم.

وی افزود: بالاخره دردسرهایی داریم و باید با آنها کنار بیاییم. این قراردادها برای سال گذشته است اما من به متمم‌ها هم باید احترام بگذارم چون این قراردادها بسته شده است.ما نمی‌توانیم به قراردادها نه بگوییم ولی خودتان قضاوت کنید که یک ورزشکار باید چند قرارداد داشته باشد.

وی در مورد ماجرای خلعتبری نیز، گفت:‌ ما همیشه از قوانین بین‌المللی پیروی می‌کنیم اما قراردادی که مربوط به خلعتبری است یک قرارداد مربوط به عجمان و یک قرارداد مربوط به خودش است. من معتقدم خلعتبری برای باشگاه زحمت کشیده و باید زحمات او را جبران کرد اما به هر حال مشکلاتی بابت قراردادش وجود دارد و چک‌هایی دست ایشان داریم. شاید به نفع خودش و ما بود که این طور از او جدا شویم.

وی در پاسخ سوالی که آیا قرارداد او حدود 3 میلیارد است، گفت:‌ اجازه بدهید در مورد این موضوع حرف نزنیم چون به نفع هیچکس نیست. اجازه بدهید درباره مبلغش حرفی نزنیم.

رحیمی درباره وضعیت پولادی نیز، گفت: من متاسفانه نتوانستم فعلا پولادی را ببینم اما شاید او تا به این لحظه قراردادی داشته باشد که من ندیده باشم ولی طبق قراردادی که تا این لحظه دیدم پولادی با ما یک سال دیگر قرارداد دارد البته شاید پولادی قراردادی دیگری داشته باشد که من در جریان آن نیستم. من فقط الان چیزی را که در باشگاه دیدم آن را می‌گویم و شاید متممی هم باشد. البته سیدجلال با ما قراردادی ندارد ولی باز هم می‌گویم هر کسی قراردادی دارد به ما بگوید تا به آن احترام بگذاریم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد انتقادهای عابدینی نیز، گفت:‌مشکلی از این بابت وجود ندارد بالاخره این حرف‌ها است. مبلغ قابل توجهی را ما باید به عجمان بدهیم. شاید برخی از حرف‌ها در مورد خلعتبری باشد اما ما هم همه چیز را بررسی می‌کنیم. برای من هم هیچ کاری ندارد که 4 یا 5 بازیکن بزرگ بگیرم و بهترین‌ها را بیاورم حتی می‌توانم بهترین‌‌های دنیا را بیاورم اما پولش را باید چطوری بدهیم؟ باید به فکر این موضوع باشیم.

 

نمی‌شود فقط قرارداد ببندیم قرارداد بستن کاری ندارد خیلی خیلی آسان است ولی پولش را باید بدهیم ما باید قراردادی ببندیم که پولش را بدهیم. الان سقف 18 میلیارد را در نظر گرفته‌اند و ما باید همه چیز را رعایت کنیم نباید بی‌گدار به آب بزنیم. من بیشتر از این پول نمی‌توانم هزینه کنم چون باید به بازرسی کل کشور و وزارت ورزش باید جواب بدهم. ما باید خودمان تکلیف خودمان را روشن کنیم به یک فوتبالیست هر چقدر که خواست بدهیم آیا هر فوتبالیستی که هر مبلغی به من پیشنهاد بدهد هر چقدر خواست باید به او بدهیم؟ آیا این درست است؟

رحیمی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از فوتبالیست‌ها به دنبال این هستند که ما به آنها زنگ بزنیم و بگوییم تشریف بیاورید یک میلیارد تومان توی پاکت به شما بدهیم این که باشگاه‌داری نمی‌شود. ما باید در درجه اول تعهد خود را انجام دهیم و سپس آنها نیز باید نسبت به تعهد خود عمل کنند. آن هم با احترام.

رحیمی در پاسخ سوالی که آیا تا الان بازیکنان مدنظر دایی را گرفته‌اید یا خیر، گفت:‌ ما تمام سعی خود را کرده‌ایم. هیچ مربی هیچ وقت نمی‌تواند صدردصد بازیکنان مورد نظر خود را داشته باشد اما علی دایی همه جوره به ما کمک می‌کند. تا آن جایی که از عهده من بربیاید سعی می‌کنم درخواست‌ های دایی را عملی کنم. به بودجه ما دایی توجه ویژه‌ای دارد و ما هم هر کاری از دستان بربیاید انجام می‌دهیم.

رحیمی در مورد جریمه به باشگاه عجمان بابت خلعتبری نیز، گفت:‌ما 250 هزار دلار به عجمان بدهکاریم و باید پولی را هم بابت بدهی به این تیم بدهیم چون جریمه شده‌ایم. ما دوست داریم خواسته‌های دایی را عملی کنیم اما این مشکلات هم وجود دارد.

 

از قرارداد عجمان 250 هزار دلار مانده و توافق شده که در قبال هر ماه 50 هزار دلار اضافه شود این وسط بحث تخفیف خلعتبری نیست قرارداد ایشان با ما یک میلیارد و 700 میلیون تومان بوده ما دنبال تخفیف از خلعتبری نبودیم اما ایشان 30 الی 40 درصد از پولش را می‌خواست ایشان حتی از ما چک هم داشت باید چکار می‌‌کردیم؟ این موضوع الان دردسرساز شده است. خلعتبری حرف درستی می‌زند و به ایشان بدهی داریم اما مشکلاتی هم وجود دارد ما می‌گوییم خلعتبری درست می‌گوید اما چطور این پول‌ها را باید بدهیم؟

وی درباره مشکل ژوزه نیز، گفت: بدهی ما به ژوزه ناقابل است ما یک میلیون و 800 هزار یورو قرارداد با ژوزه داریم. ایشان از ما شکایت هم کرده است. خودتان درباره همه چیز قضاوت کنید. بدهی‌های باشگاه واقعا زیاد است من نمی‌خواهم مدیریت قبلی را هرگز زیر سوال ببرم اما این مشکلات وجود دارد.

وی افزود: من باز هم اعلام می‌کنم ولی به جرأت می‌گویم 33 سال بدهی‌ها روی هم جمع شده وقتی تعریفی از قانون در باشگاه نداریم و نمی‌دانیم دولتی هستیم یا غیردولتی این چیزها پیش می‌آید و نمی‌شود آن را کاری کرد. همه مدیران باشگاه با این بی‌قانونی با آبروهای خود بازی می‌کنند. ما اگر پرسپولیسیم قوانین‌مان کجاست؟ دولتی هستیم یا غیر دولتی؟

رحیمی درباره مشکل اسپانسر نیز، گفت: ما با اسپانسر مشکلی نداریم حتی از همین جا از آقای گل‌رخسار تشکر می‌کنیم ایشان برای ما سنگ تمام گذاشته اما ما در قبال ایشان هیچ کاری نکردیم ولی مشکلاتی است که باعث شده مدیران دنبال برخی خلاف‌ها باشند. حتی اسپانسر به ما اعلام کرده حاضر است که چک‌هایش را خیلی زودتر پاس کند و تا امروز این کارها را انجام داده که این هم جای تشکر دارد. ایشان به من این قول را داده است ولی باز هم می‌گویم ما هم صددرصد به تعهد خود عمل نکردیم.

رحیمی در پایان در مورد عقد قرارداد برخی بازیکنان و باشگاه‌ها به صورت نجومی با یکدیگر، گفت: من نمی‌توانم درمورد این موضوع دخالت کنم ولی قرارداد من شفاف است نه چک می‌دهم و نه دستی به کسی پول می‌دهم. طبق لیست کار خودم را انجام می‌دهم ولی اگر قهرمان آسیا شویم هوای بچه‌ها را داریم حتی در لیگ برتر. این موضوع را تأیید کردیم آن هم توسط هیأت مدیره تا الان سقف قرارداد بازیکن ما 950 میلیون تومان است و مالیات‌ها را هم خود بازیکنان باید بدهند تا الان هم اکثر بازیکنان با ما قرارداد سفید امضا کرده‌اند و همه چیز را به خود ما سپرده‌آند که این هم جای شکرش باقیست.

                                               ... ........................................


با وجود درخواست قرمزپوشان برای امضای قرارداد دو ساله
قرارداد نیلسون یکساله امضا شد/ پرسپولیسی‌ها در صورت قهرمانی پاداش ویژه دریافت می‌‌کنند

قرارداد دروازه‌بان برزیلی با پرسپولیس یک ساله امضا شد.

به گزارش فارس، سقف قراردادها یکی از دردسرهای رحیمی برای عقد قرارداد جدید با بازیکنان است.

از همین رو پس از جلسات هیأت مدیره و درخواست مدیرعامل، هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس قبول کرد در صورت قهرمانی قرمزپوشان در آسیا و حتی لیگ برتر پاداشی ویژه به بازیکنان پرداخت شود.

همچنین پس از عقد قرارداد نیلسون با قرمزپوشان مشخص شد که دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس تنها یک سال با قرمزپوشان به توافق رسیده است.

این در شرایطی است که پرسپولیسی‌ها علاقه مند بودند که با نیلسون قراردادی دو ساله ببندند.


                                ............................................


رحیمی اعلام کرد:
قرارداد پرسپولیس با ژوزه یک میلیون و 800 هزار یورو/قرارداد خلعتبری یک میلیارد و 700 میلیون تومان

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از مبلغ قرارداد با ژوزه و خلعتبری پرده برداشت.

به گزارش فارس،‌علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رقم قرار دارد ژوزه سرمربی سابق این تیم و محمدرضا خلعتبری را اعلام کرد.

بر این اساس خلعتبری با پرسپولیس قراردادی به مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون تومان بسته است و پول او نیز پرداخت نشده است.

رحیمی درباره بدهی ژوزه هم گفت: :‌ قراردادی که با ژوزه بسته شده بالغ بر یک میلیون و 800 هزار یورو است که با توجه به شکایت ایشان باشگاه دچار مشکلاتی شده است.
 اخبار ورزشی - فارس

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------