آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی

تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری برابر حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند. به گزارش…

مرگ دردناک داور به دست بازیکن فوتبال



اخبار,اخبارورزشی, مرگ دردناک داور به دست بازیکن فوتبال


 اخبار ورزشی - مرگ دردناک داور به دست بازیکن فوتبال

براساس آخرین گزارش‌ها داور مجروح به رغم تلاش پزشکان تنها دو روز دوام آورد و در بیمارستان جان باخت.

بازیکن معترض یکی از تیم‌های فوتبال «دیترویت» که در جریان بازی از داور کارت قرمز گرفته بود هنگام خروج از زمین مسابقه داور را با ضربات‌ مشت بشدت مصدوم کرد و سپس پا به فرار گذاشت.

به گزارش روزنامه ایران، «سعد» 36 ساله روز حادثه در شرایطی که در لیگ داخلی «دیترویت» برابر تیم «تام گورالسکی» بازی می‌کرد به دلیل تکل خشن روی بازیکن حریف با کارت قرمز داور روبه‌رو شد. این بازیکن خشمگین که انتظار اخراج از بازی را نداشت ابتدا به‌طور لفظی به داور اعتراض کرد و وقتی متوجه شد داور رأیش را تغییر نمی‌دهد چنان با ضربات مشت به جان او افتاد که داور بخت‌برگشته نیمه‌جان روی زمین افتاد.

بلافاصله پس از این اتفاق با گزارش حادثه به پلیس، نزدیک‌ترین گشت به محل اعزام شد اما بازیکن که تازه متوجه دیوانه‌بازی‌اش شده بود پا به فرار گذاشت.  امدادگران لحظاتی بعد در محل حاضر شدند و داور مجروح را به بیمارستان رساندند. حال او در لحظه انتقال به بیمارستان بسیار وخیم بوده است. همزمان با درمان این داور، جست‌وجو برای یافتن بازیکن خاطی نیز آغاز شد و پلیس در کمتر از 24 ساعت موفق به دستگیری او شد.

در حال حاضر این بازیکن با قید وثیقه 500 هزار دلاری در زندان به‌سر می‌برد. براساس آخرین گزارش‌ها داور مجروح به رغم تلاش پزشکان تنها دو روز دوام آورد و در بیمارستان جان باخت. با مرگ این داور،  به گفته پلیس وضعیت بازیکن خاطی بحرانی‌تر شده و حالا او به اتهام قتل در انتظار مجازات خواهد بود.
 اخبار ورزشی - روزنامه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------