پیش بینی جالب علی كریمی درباره پیراهن مسی درست از آب درآمد



اخبار,اخبار ورزشی,علی كریمی


اخبارورزشی - پیش بینی جالب علی كریمی درباره پیراهن مسی درست از آب درآمد

در بازخوانی گفتگوی تاریخی هافبک سابق تیم ملی می خوانیم: «امیدوارم سر پیراهن مسی دعوا نکنید!»

چند روزی از مراسم قرعه کشی جام جهانی می گذشت که خبرنگارها در هوای برفی تبریز به سراغ علی کریمی رفتند تا یکی از پرحرارت ترین گفتگوهای همه دوران زندگی ورزشی علی کریمی در مورد تیم ملی را از زیر زبان شماره هشت بکشند.

 او در آن مقطع مدتی بود که به تیم ملی دعوت نمی شد اما هنوز از حضور در جام جهانی ناامید نشده بود. کریمی در اولین بخش جنجالی آن گفتگو ابراز امیدواری کرد که نمایش او در زمین بهانه دعوت و یا عدم دعوتش به تیم ملی باشد و "چیز" دیگری در دعوت بازیکنان به این تیم نقش ایفا نکند.

او یک جمله تاریخی را نیز در مورد قرعه ایران در جام جهانی به یادگار گذاشت: «امیدوارم در جام جهانی برای عوض کردن پیراهن با مسی در بین بازیکنان خودمان دعوایی رخ ندهد!»

 حالا چند روز پس از بازگشت ملی پوشان ایرانی داز برزیل، بالاخره فاش شده است که نکونام و مهرداد پولادی رقابت سختی بر سر پیراهن لئو مسی در جام جهانی داشته اند.

 کاپیتان این روزهای تیم ملی، در شرایطی به گرفتن پیراهن مسی اقرار کرد که پس از رسیدن به ایران در فرودگاه اصرار کرده بود هرگز پیراهن این بازیکن را نگرفته و این چیزها اساسا برایش اهمیتی ندارند!

 به نظر می رسد کریمی قبل تر از همه، این روزها را پیش بینی می کرده و شاید حتی از مسائل دیگری نیز خبر دارد که هنوز آن ها را بر زبان نیاورده است.
 اخبار  ورزشی - آی اسپورت

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------