هنرمند اعزامی به برزیل: برای یک شلوارک ناچیز این همه حاشیه درست كردند



اخبار,اخبارورزشی,بازي‌هاي تيم‌ملي


 اخبار ورزشی - هنرمند اعزامی به برزیل: برای یک شلوارک ناچیز این همه حاشیه درست كردند

خواننده مشهور پس از بازگشت از برزیل گفت: «پشت دستم را داغ کردم که ديگر از اين جنس سفرها نرود!»

  جنجالي‌ترين هواداران ايران از برزيل بازگشته‌اند. اما هنوز حاشيه سفر به سرزمين قهوه و فوتبال، مثل بختک به بدنشان چسبيده است و از این موضوع حسابي دلخور است.

چند روزي است که رضا يزداني به همراه هنرمندان از سفر برزيل، با عنوان يار دوازدهم بازگشته‌اند. به بهانه اين سفر و حواشي ريز و درشت آن گپ کوتاهي با اين خواننده کشورمان زديم. سفري که از صداي يزداني مشخص بود خستگي‌اش هنوز در جانشان مهمان است.

* بازي‌هاي تيم‌ملي را چطور ديديد؟
- بازي اول و دوم خوب بود. در بازي سوم همه انتظار داشتيم بچه‌هاي تيم‌ملي طوري بازي کنند که صعود کنيم، اما اين اتفاق نيفتاد.
 
* در مصاحبه‌اي که قبل از جام‌جهاني داشتيد شما فکر مي‌کرديد که بوسني را شکست بدهيم؟
- بله. اما بعد از بازي با آرژانتين به دوستان گفتم که با اين سيستم از بوسني شکست مي‌خوريم. سيستم ايران تدافعي بود و مقابل بوسني جواب نمي‌داد.
 
* عملکرد کي‌روش چطور بود؟
- خوب بود. فقط تدافعي بازي مي‌کرديم. سيستم تيم دفاعي بود و به همين دليل بود که نتوانستيم مقابل بوسني نتيجه بگيريم.

* رسالت و هدف تيم يار دوازدهم در برزيل چه بود؟
- ماحصل سفر ما به برزيل مستندي است که در چند CD منتشر خواهد شد. تهيه کننده اين کار هم اسپانسر خصوصي است و خيلي از هزينه‌هاي سفر و مستند هم توسط اسپانسر پرداخت مي‌شود. ما هم براي هر کدام از اين CDها اگر مي‌خواستيم دستمزد بگيريم، خيلي بيشتر از هزينه سفر پول گيرمان مي‌آمد!

 * مثل اينکه خيلي دلخور هستيد؟
- بله. صددرصد. خب يازده هزار نفر ايراني برزيل بودند فقط براي ما 15 نفر اين داستان‌ها را در آوردند. مگر هنرمندان حق ندارند سفر بروند؟! آنقدر بايد توي چشم باشيم که روي هر حرکتي از ما زوم کنند و مانور بدهند؟!

 * انتقادي که به تيم هنرمندان وارد مي‌کنند اين است که در نوع لباس پوشيدنشان رعايت عرف جامعه ايران را نکرده‌اند.
- داستان شلوارک يک اتفاق بود. ما يک روز رفتيم فوتبال. از محل زمين فوتبال تا هتل محل اقامت‌مان سه يا چهار دقيقه راه بود که مسير را با شلوارک برگشتيم. مشخص نشد که چه کسي عکس گرفت و آن عکس‌ها درآمد.

* به نظر شما حضور هنرمندان در برزيل به بچه‌هاي تيم‌ملي کمکي کرد؟
- اولا همه ما آدم‌هاي فوتبالي هستيم که رفتيم برزيل فوتبال ببينيم. دوم اينکه سعي مي‌کرديم به بازيکنان تيم‌ملي هم انرژي بدهيم. بچه‌هايي که يک خرده روحيه طنز بيشتري داشتند بيشتر به بازيکنان تيم‌ملي روحيه مي‌دادند.

* شما اين موقعيت را داشتيد که درست چند ساعت قبل از بازي به بازيکنان دسترسي داشته باشيد، اما خبرنگاران اين موقعيت را نداشتند.
- بله براي اينکه هتل خبرنگاران با بچه‌هاي تيم‌ملي يکي نبود. اگر هتل آنها هم با بازيکنان يکي بود آنها هم اين موقعيت را به دست مي‌آوردند.

 * هتل شما با بازيکنان تيم‌ملي يک جا بود؟
- بله. دو تا از بازي‌ها را هتلمان يکي بود.

 * از آهنگي که خودتان براي تيم‌ملي خوانديد استقبال شد؟
- بله. طبق قرار قبلي کليپ «وطن يعني...» را روز بازي با نيجريه منتشر کرديم. شبکه يک، دو و شبکه نمايش در برنامه راديو هفت هم براي اين آهنگ کليپي ساخته بودند که مرتب پخش مي‌کردند.

 * عکس‌ها و حواشي که از برزيل منتشر مي‌شد براي شما حاشيه‌ساز مي‌شد؟! مثلا عکس آقاي شريفي‌نيا که خيلي توي فضاي مجازي منتشر شد؟
- آن عکس که فتوشاپ بود و اصلا آقاي شريفي‌نيا و دوستان اين کار را نکرده‌اند! مثلا بعضي‌ها مي‌گويند سام درخشاني با نرگس محمدي ازدواج کرده است! خب کذب است. واقعا آنقدر آزار و اذيت براي هنرمندان درست است؟ چرا اين کارها را مي‌کنند.

* گروه يار دوازدهم باز هم در آينده کنار هم خواهند بود؟
- خود من که به شخصه پشت دستم را داغ کرده‌ام که ديگر از اين سفرها نروم. محال است که سفري اين شکلي بروم.

 * به خاطر اين حواشي؟!
- بله. و از همه بدتر اينکه تمام اين حواشي دروغ بود. آخر شما سفر خار ج مي‌رويد با کت و شلوار مي‌رويد؟! براي يک شلوارک ناچيز اين همه حاشيه براي ما درست شد. آن هم شلوارک‌هايي تا زير زانو!

* مستندي که در برزيل ساخته شده چه موضوعاتي دارد؟!
- در واقع سفرنامه‌اي از ماست. ويدئو کليپي که در برزيل ساختم هم داخل اين مستند است. واکنش ها و عکس‌العمل‌هاي ما در تک تک بازي‌هاي تيم‌ملي حس و حال‌هامون. مستند خيلي صميمي و جذابي است.
 اخبارورزشی - روزنامه نود

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------