آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

اظهارات جنجالی رحمتی علیه قلعه نویی



اخبار,اخبارورزشی,رحمتی

 
 اخبار ورزشی - اظهارات جنجالی رحمتی علیه قلعه نویی؛ به من گفت در تلویزیون برای حجازی گریه می کنی؟

دروازه بان تیم فوتبال پیکان تهران گفت: «به خاطر مسائل مالی یا شرط خارج از عرف تصمیم به جدایی از استقلال نگرفتم بلکه قلعه نویی مرا نخواست.»

 سیدمهدی رحمتی پس از پیوستن به پیکان درباره علت جدایی‌اش از استقلال صحبتی نکرد و مشخص بود منتظر اظهارنظر امیر قلعه‌نویی است و این موضوع عصر دیروز به اثبات رسید و کاپیتان فصل قبل آبی‌پوشان پس از مصاحبه‌های قلعه‌نویی سکوتش را شکست.

رحمتی اظهار داشت: «با کمال احترام به تمام مسئولان استقلال چون معتقد بودم آقای قلعه‌نویی مرد شماره یک باشگاه و تیم استقلال است، به مصاحبه‌های سایر مسئولان پاسخی ندادم و صبر کردم تا اگر ایشان درباره‌ام صحبتی کردند، دلایل جدایی‌ام را رسانه‌ای کنم. در این چند روز هزاران نفر از هواداران استقلال که دوستدارم بودند به خاطر جدایی‌ام از من تنفر پیدا کرده‌اند چون فکر می‌کنند من به خاطر مسائل مالی یا شرط خارج از عرف تصمیم به جدایی گرفتم.»

 رحمتی ادامه داد: «‌هیچ دلیل مالی پشت قضیه جدایی من نبود. آقای قلعه‌نویی به عنوان مرد شماره یک باشگاه و تیم استقلال مرا نمی‌خواست و این حق مسلم و طبیعی ایشان است و نمی‌توانم به ایشان خرده بگیرم چون سلیقه و صلاح سرمربی در یک تیم تعیین‌کننده است نه سایر مسائل. مسئولان باشگاه استقلال از تاریخ 28 اردیبهشت، به مذاکره با چند دروازه‌بان پرداختند که هیچ ایرادی نداشت ولی به تمام این گزینه‌ها گفته شد آقای قلعه‌نویی به جمع‌بندی رسیده رحمتی در استقلال نماند. در واقع آقایان همه دورهایشان را زدند و وقتی دیدند دروازه‌بان‌های مورد نظرشان به هر دلیلی برای این فصل نمی‌توانند به استقلال ملحق شوند، تازه یاد من افتادند.»

به رحمتی گفتیم چرا قلعه‌نویی باید قید تو را بزند؟ که در جواب گفت: «برخی اطرافیان ایشان مدام به او می‌گفتند رحمتی نباشد، برای تیم بهتر است. من از این یکی، دو نفر به خاطر نقش بازی کردن و چاپلوسی خوشم نمی‌آمد و با آنها هم‌کلام نمی‌شدم و این موضوع برایشان سنگین بود و دوست نداشتند من در تیم بمانم.»

 وی در ادامه توضیح داد: «جدا از این مسئله خاطرم هست جمعه 19 اردیبهشت به برنامه ورزش از نگاه دو رفتم که در باره کناره‌گیری‌ام از تیم ملی صحبت کنم، در آغاز این برنامه یک کلیپ از ناصرخان حجازی پخش شد و من با دیدن تصاویر ایشان احساساتی شدم و اشکم جاری شد. چند روز بعد دو نفر از دوستان مشترک من و آقای قلعه‌نویی گفتند امیرخان از تو ناراحت است! پرسیدم چرا؟ گفتند پشت سرش بدگویی کرده‌ای! سریع موبایلم را برداشتم و به آقای قلعه‌نویی زنگ زدم و عیناً گفتم امیرخان سلام، دوباره چه کسی موش دوانده؟ من برای چه باید بدگویی کنم؟ آقای قلعه‌نویی هم در پاسخ گفت: به‌به آقای رحمتی، شما بهتری! می‌ری برنامه خط قرمز برای ناصر حجازی گریه می‌کنی!»

دروازه‌بان جدید پیکان تصریح کرد: «من سال‌هاست با‌ آقای قلعه‌نویی کار می‌کنم و بیشتر از پدرم ایشان را دیده‌ام و به قول معروف تا صحبتی می‌کند، تمام ماجرا را می‌گیرم. لحن صحبت ایشان طوری بود که در همان لحظه فهمیدم از چشم و دلش افتاده‌ام و پس از آن بود که به دستور ایشان مذاکرات باشگاه استقلال با دروازه‌بان‌ها آغاز شد. در این مقطع که فصل نقل‌ و انتقالات بود، یک تماس هم با من نگرفتند که تو را می‌خواهیم و حتی در برزیل به یکی از ملی‌پوشان تیم مأموریت دادند تا با دروازه‌بان‌هایی که در اردو هستند، مذاکره شود و به گوش من نرسد.»

رحمتی همچنین گفت: «جالب است بدانید بنده به آقای جویباری گفتم شما مختار هستید هر کس را دوست دارید جذب کنید.

 

من باید عرضه رقابت داشته باشم که در خودم می‌بینم. به ایشان گفتم حتی خبر دارم با سوشا مکانی هم صحبت کرده‌اید و خودم هم دوست دارم رقیب خوبی داشته باشم و ایشان گفت به جان دخترم به دفتر من نیامده در حالی که سوشا از دوستان من است و گفت در دفتر جویباری مذاکره حضوری داشتیم و به من گفت آقای قلعه‌نویی تو را به عنوان دروازه‌بان اصلی می‌خواهد. سوشا پرسید پس تکلیف سیدمهدی چیست و به او گفتند آقای قلعه‌نویی به این نتیجه رسیده شما دروازه‌بان باشی و رحمتی جدا می‌شود! که چند روز قبل خود سوشا در مصاحبه‌ با خبرگزاری‌ها به این اتفاق اشاره کرد.»

 دروازه‌بان سابق استقلال درباره مصاحبه جویباری و اشاره به شروطش برای تمدید قرارداد گفت: «من درباره هر موضوعی که آقای قلعه‌نویی صحبت کنند، می‌توانم نظر بدهم چون ایشان نفر اول هستند. بنده هیچ‌وقت به خودم جسارت نداده و نمی‌دهم برای مربی‌ام شرط بگذارم. بنده یک بار تلفنی و یک مرتبه حضوری از آقای قلعه‌نویی خواهش کردم با ماندن آقای بابازاده موافقت کنند، اگر عبارت "خواهش می‌کنم" شرط است، پس درست می‌گویند من شرط گذاشته‌ام.»

رحمتی ادامه داد: «استقلال با چند بازیکن جدید قرارداد بست و قرارداد برخی نفرات قدیمی را تمدید کرد در حالی که رسم است ابتدا قرارداد بازیکنان بزرگ تیم تمدید شود و در تمام آن روزها سراغی از من نگرفتند و چند مرتبه هم به تماس‌هایم پاسخ ندادند و ناخواسته به گروهی از هواداران استقلال اینگونه تلقین شد که من با میل خودم رفته‌ام در حالی که قبل از اتمام فصل و بلافاصله پس از پایان مسابقات اعلام کردم در استقلال می‌مانم چون دلیلی نداشت وقتی بزرگتر و کاپیتان تیم هستم و صاحب محبوبیتی شده‌ام، از استقلال بروم.»

وی افزود: «آقای نظری یک بار از من پرسید چقدر می‌خواهی تا تمدید کنی، که عرض کردم من شرط مالی ندارم، هرقدر روی کاغذ بنویسید، امضا می‌کنم، فقط حرمتم حفظ شود. برای کسانی که تصور می‌کنند جدایی من به مسائل مالی ربط دارد، متأسفم چون آقای فتح‌ا...زاده شاهد است پارسال با رد پیشنهاد 8 میلیارد تومانی و بدون دریافت پیش‌پرداخت در استقلال ماندم و در جذب بازیکن به باشگاه کمک کردم و اگر مسائل مالی برایم اهمیت داشت، امروز 900 میلیون تومان طلبکار نبودم. خوشبختانه انتشار لیست پرداختی و دریافتی باشگاه استقلال از جانب وزارت ورزش نیز نشان داد چه کسانی دریافتی بیشتری داشته‌اند.»

رحمتی در خاتمه پیرامون حرف‌های قلعه‌نویی و اینکه سرمربی استقلال گفته است مردانگی کردم به رحمتی بازی دادم، اظهار داشت: «ممنون‌دار آقای قلعه‌نویی هستم ولی ایشان هم به عملکرد من در استقلال و صد البته زمان حضورشان در مس و سپاهان توجه داشته باشند و باید یادآوری کنم 4 جام قهرمانی از 5 جام کسب شده در طول دوران مربیگری‌شان زمانی کسب شده که مهدی رحمتی دروازه‌بان تیمش بوده است و این نکته هم باید لحاظ شود که در چند مسابقه علی‌رغم مخالفت پزشکان ریسک کردم و درون دروازه ایستادم در حالی که هر لحظه احتمال داشت سلامتی‌ام از دست برود و فوتبال را کنار بگذارم و فصل قبل هم تا هفته آخر امید به قهرمانی داشتیم که رحمتی به دروازه فرستاده می‌شد و عملکردش مشخص است. برای من حرمت آقای قلعه‌نویی به عنوان مربی‌ام محفوظ است و برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم مجدداً پیراهن تیم بزرگ و محبوب استقلال را بر تن کنم.»

 اخبار ورزشی - خبر ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------