واکنش قلعه نویی به اظهارات جنجالی رحمتی



اخبار,اخبارورزشی, قلعه نویی


 اخبار ورزشی - واکنش قلعه نویی به اظهارات جنجالی رحمتی

سرمربی استقلال در جمع دوستانش قسم خورد كه هرگز چنین حرفی را كه چرا رفتی تلویزیون و برای حجازی گریه كردی، به رحمتی نگفته و او دروغ می‌گوید.

امیر قلعه نویی، پس از مصاحبه سید مهدی رحمتی و وقتی مطلع شد این دروازه بان به رسانه‌ها گفته قلعه‌نویی به من گفت چرا در تلویزیون برای ناصر حجازی اشک ریخته ای، به این موضوع واكنش نشان داد و گفت فعلا نمی‌خواهم حرفی بزنم اما به زودی جواب این حرف ها را می دهم.

 ر همین رابطه یكی از نزدیكان قلعه‌نویی خبر از واكنش تند سرمربی استقلال علیه شاگرد سابقش داد و گفت: «قلعه‌نویی در جمع دوستانش قسم خورد كه هرگز چنین حرفی را كه چرا رفتی تلویزیون و برای حجازی گریه كردی، به رحمتی نگفته و او دروغ می‌گوید.»

 این فرد نزدیك به قلعه‌نویی، مصاحبه رحمتی را نادرست دانست و گفت: «قلعه‌نویی زرنگ‌تر از این حرف‌ها است كه چنین حرفی را به رحمتی زده باشد.»

 گفته می‌شود قلعه‌نویی به كلیه اعضای كادر فنی و حتی مسئولین باشگاه اعلام كرده كه هرگز علیه رحمتی صحبتی نكنند تا به وقتش خودش جوابش را بدهد.

 این فرد نزدیك به قلعه‌نویی همچنین خبر از وساطت دوستان مشترك سرمربی و دروازه‌بان سابق استقلال، برای جلوگیری از ادامه‌دار شدن این ماجرا داد.
 اخبار ورزشی - بانک ورزش

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------