اظهار نظر کي‌روش درباره پيشنهاد فدراسيون



اخبار,اخبارورزشی,فوتبال ايران


اخبار ورزشی - کي‌روش: پيشنهاد فدراسيون کاملا محرمانه است

سرمربي تيم ملي ايران از محرمانه بودن بسته پيشنهادي بسته پيشنهادي فدراسيون فوتبال به وي براي تمديد قرارداد خبر داد.

پس از به پايان رسيدن کار تيم ملي فوتبال ايران در رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل اين روزها بحث ادامه همکاري کارلوس کي‌روش با تيم ملي فوتبال ايران به بحث اول فوتبال ايران تبديل شده است و پس از اينکه بسته پيشنهادي فدراسيون فوتبال براي تمديد قرارداد کي‌روش به اين مربي پرتغالي ارائه شده بر ابهامات اين موضوع افزوده شده و در خصوص همکاري يا عدم همکاري کي‌روش با تيم ملي حرف و حديث‌ها بيشتر شده است.

اين بسته پيشنهادي شامل چندين «بند» پنجشنبه شب به کي‌‌روش ارائه شد و اين مربي جمعه صبح ابتدا وارد دبي شده و شنبه شب از طريق اين شهر در امارات راهي برزيل شد تا ديدارهاي نيمه نهايي و فينال جام جهاني را از نزديک تماشا کند.

بر همين اساس کارلوس کي‌روش در پاسخي کوتاه به فارس در خصوص بسته پيشنهادي فدراسيون فوتبال گفت: بسته پيشنهادي فدراسيون فوتبال براي تمديد قراردادم محرمانه و کاملا شخصي است.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا مي توانيم با توضيحات شما جزئيات قرارداد را براي مخاطبان انتشار دهيم يا خير، ادامه داد: من هيچ اظهار نظري در اين زمينه نمي کنم و باز هم تأکيد مي‌کنم که بسته پيشنهادي بين من و فدراسيون فوتبال يک امر شخصي و محرمانه به شمار مي‌رود.
 اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------