آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

خلعتبري: هنوز قراردادم را فسخ نکرده‌ام



اخبار,اخبارورزشی,خلعتبري


 اخبار ورزشی - خلعتبري: هنوز قراردادم را فسخ نکرده‌ام

ملي‌پوش تيم فوتبال پرسپوليس مي‌گويد: خواهان ماندن در جمع سرخپوشان است اما بايد تعهدات مالي فصل گذشته او و باشگاه عجمان حل شود.

محمدرضا خلعتبري در گفت‌و‌گو با ايسنا، در مورد آخرين وضعيت خود در تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هنوز به صورت کامل قراردادم را با پرسپوليس فسخ نکرده‌ام و هنوز با اين تيم قرارداد دارم.

او افزود: طي صحبت‌هايي که با مديرعامل باشگاه داشتم، در مورد مسائل مالي نتوانستيم به توافق مناسب برسيم. آن بخش از قرارداد که در فدراسيون ثبت شده پرداخت شد اما بخشي از اين بدهي‌ها مربوط به فصل گذشته مي‌شود که چک‌هايي از سوي رويانيان و شيريني به من داده شده که باشگاه در حال حاضر مسئوليت اين چک‌ها را بر عهده نمي‌گيرد.

بازيکن ملي‌پوش تيم فوتبال پرسپوليس به بدهي 250 هزار دلاري به باشگاه عجمان اشاره کرد و گفت: مبلغ 250 هزار دلار به همراه ديرکرد براي گرفتن رضايت‌نامه از باشگاه عجمان مورد نياز است که بايد هرچه زودتر پرداخت شود. فردا (سه‌شنبه) عازم امارات مي‌شوم تا در مورد آخرين وضعيت قراردادم با باشگاه عجمان و مذاکره با آن‌ها اقدام کنم.

خلعتبري خاطرنشان کرد: اولويت اول من پرسپوليس است. من اين تيم را دوست دارم و علاقه‌مندم که فصل آينده نيز در پرسپوليس بازي کنم اما به‌دليل اختلافات به‌وجود آمده بر سر مسائل مالي شايد اين اتفاق رخ ندهد.

او اضافه کرد: البته من پيش از اين هم با آقاي رحيمي کار کرده‌ام و مي‌دانم که او وقتي حرفي مي‌زند نمي‌خواهد حرفش دوتا شود. او نمي‌خواهد به بازيکني تعهد دهد اما بعداً نتواند به آن عمل کند و در مقابل آن بازيکن شرمنده شود. مطمئناً اگر از دست او کاري برمي‌آمد حتماً انجام مي‌داد. با اين حال اميدوارم تعهدات فصل گذشته من به همراه مبلغ مورد نظر براي فصل آينده مورد قبول باشگاه قرار گيرد و بتوانم فصل آينده در پرسپوليس پا به توپ شوم.

ملي‌پوش تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که گفته مي‌شود علي دايي بر حضور شما در ترکيب تيم پرسپوليس در فصل آينده تأکيد دارد نيز گفت: بايد ديد رويکرد باشگاه در اين زمينه چيست؟ خود من 100 درصد علاقه دارم در پرسپوليس بمانم اما بايد اين مسائل و مشکلات حل شود.

قرارداد محمدرضا خلعتبري با سرخپوشان دو ساله بود و بر اساس آن مهاجم سرخپوشان بايد براي سال دوم حضورش در جمع سرخپوشان يک ميليارد و 700 ميليون تومان دريافت مي‌کرد که باشگاه اعلام کرده است توان پرداخت اين رقم را ندارد. اين در حالي است که خلعتبري 340 ميليون تومان از طلب خود مربوط به فصل گذشته را بخشيده است. از سوي ديگر پرسپوليس بايد 250 هزار دلار را براي خريد خلعتبري به باشگاه عجمان پرداخت کند.
 اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------