خانم رئیس جمهور ؛ بدشانس ترین رئیس جمهور دنیا/شورش هواداران برزیلی در ریو



اخبار,اخبارورزشی,جام جهانی 2014

 اخبار ورزشی - خانم رئیس جمهور ؛ بدشانس ترین رئیس جمهور دنیا/ برزیلی ها خشمگین به خیابان ها ریختند

 حالا شاید او بزرگترین قمار را باخته است. خانم رئیس جمهور است و کشوری ناآرام که باید تبعاتش را بپذیرد.

 به گزارش خبرآنلاین ؛ دیلما روسف بعد از شکست سنگین تیم ملی کشورش و درحالی که یک به یک مردم خشمگین بعد از شوک به خیابان ها می آمدند و درگیری ها داشت بالا می گرفت ، درتوئیترش برای مردم نوشت:« مثل همه برزیلی‌ها خیلی خیلی ناراحتم. من در کنار بازیکنان و هواداران فوتبال برزیل هستم.»  

 

روسف که تا ساعاتی قبل برای جشن قهرمانی در مارکانا آماده می شد اما الان بزرگترین بازنده دنیاست. دو سالی می شود که هر روز در گوشه ای از کشورش دست در گریبان است با ملتی که این بازی ها را هزینه اضافه و دو ریختن پول های خزانه ملی می دانستند .

 

او از همان روز تحویل گرفتن دولت از داسیلوای افسانه ای مردی که میراثش برای روسف یک جام جهانی و یک المپیک پر هزینه است ، تا امروز فقط روی بد فوتبال را دیده است جایی که مردم کشورش به جای افتخار باید حسرت را یدک بکشند.

 

همان لحظه انتشار پیام رئیس جمهور در بلوهوریزنته ، ریودوژانیرو و سائو پائولو مردم خشمگین به خیابان ها ریخته بودند و کسی جلودارشان نبود. مردمی که غرور ملی شان جریحه دار شده بود. ملتی که فوتبال ، بزرگترین عشق زندگی شان ، آنها را هلاک کرده بود. خانم رئیس جمهور اما باید به همه آرامش بدهد. باید کشورش را آرام کند تا مردم خشمگین ضربه شکست تیم را بزرگتر از این برای کشور میزبان نکرده باشند.

 

                                                ................................

 

شورش هواداران برزیلی در ریو

20 هزار هوادار برزیلی که برای دیدن بازی تیم‌شان برابر آلمان جمع شده بودند، پس از پایان مسابقه شورش کردند.

تیم ملی برزیل در یکی از تلخ‌ترین بازی‌های تاریخ فوتبالش در مرحله نیمه نهایی جام جهانی با نتیجه 7 بر یک برابر آلمان شکست خورد تا به دیدار رده‌بندی برود. همانند سایر بازی‌های گذشته در نقاط مختلف برزیل جمعیت زیادی از طریق تلویزیون‌های بزرگ شاهد بازی تیم‌شان بودند.

در شهر سائوپائولو 20 هزار هوادار برای دیدن بازی تیم‌شان برابر آلمان تجمع کرده بودند و پس از این نتیجه سنگین به خیابان‌ها ریختند و به درگیری با پلیس و آسیب رساندن به اماکن عمومی پرداختند. هواداران برزیلی که این نتیجه سنگین را باور نمی‌کردند، پیراهن‌های تیم ملی کشورشان را از تن درآوردند و به زمین و سطل آشغال پرتاب کردند.

آن‌ها همچنین که به شدت از عملکرد تیم‌شان ناراحت بودند، به اماکن عمومی شهر سائوپائولو حمله کردند و به این شهر آسیب رساندند که باعث دستگیری چندین تن شد. بیشتر درگیری‌ها در شهر ریودوژانیرو رخ داده است که هواداران فوتبال برزیل به شدت با پلیس درگیر شدند. هواداران فوتبال برزیل این شکست را تحقیرآمیزترین شکست تاریخ فوتبال کشورشان می‌دانند.

خیلی از هواداران برزیلی در گفت‌وگو با خبرنگاران خارجی اعلام کردند اگر می‌دانستند تیم‌شان اینقدر بد بازی می‌کند اصلا از خانه بیرون نمی‌آمدند. هواداران خشمگین برزیل همچنین پرچم‌های کشورشان را در این کشور آتش زدند. 252

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین, ای اسپورت

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------