آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آنچلوتی: رئال‌مادرید هرگز نمی‌میرد | گواردیولا: خوب بازی کردیم، اما بدشانس بودیم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گفت: همه تصور می‌کردند که ما مرده‌ایم اما رئال…

واکنش سرمربی آرژانتین به شکست سنگین برزیل چه بود؟



اخبار,اخبارورزشی, سرمربی آرژانتین


 اخبار ورزشی - واکنش سرمربی آرژانتین به شکست سنگین برزیل چه بود؟

آلخاندرو سابیا شکست 7 بر یک برزیل برابر آلمان را نتیجه‌ای "غیر طبیعی" دانست. او همچنین اعلام کرد فوتبال بار دیگر نشان داد که "بی‌منطق‌ترین ورزش دنیا"ست.

به گزارش ایسنا ، تیم ملی برزیل با شکست 7 بر یک برابر آلمان از رسیدن به فینال ماراکانا محروم شد. شاگردان اسکولاری شنبه باید در دیدار رده‌بندی جام جهانی برابر بازنده دیدار هلند و آرژانتین به میدان بروند.

آلخاندرو سابیا، سرمربی آرژانتین که تیمش بامداد پنجشنبه باید برابر هلند به میدان برود، درباره شکست سنگین برزیل برابر آلمان گفت: نیمه نخست این دیدار را به طور کامل دیدم و کمی هم نیمه دوم را تماشا کردم. قطعا نتیجه 7 بر یک نتیجه‌ای طبیعی نیست که در دیدار دو تیم قدرتمند جهان به دست آمده باشد. آلمان تیم بسیار خوب و قدرتمندی است. برزیل نیز تیم خوبی است که میزبان جام‌جهانی است. اکنون آلمان به فینال رسیده است؛ آن هم با نتیجه‌ای که هیچکس انتظارش را نداشت. فوتبال امشب ثابت کرد بی‌منطق‌ترین ورزش دنیاست. به خاطر همین است که فوتبال این همه هوادار دارد و این اندازه ورزش جذاب و پرطرفداری است.

سابیا در پاسخ به این سوال که آیا از شکست برزیل خوشحال شده است گفت: هیچ احساس خاصی ندارم!

سرمربی تیم ملی آرژانتین درباره بازی با هلند نیز گفت: باید به شما بگویم که این دیدار همزمان با استقلال کشور آرژانتین است. همین انگیزه ما را برای این دیدار دو چندان کرده است. می‌خواهیم با اتحاد و صددرصد تلاش در این روز خاص برابر هلند به پیروزی برسیم. نمی‌خواهیم هیچ چیز در این دیدار کم بگذاریم. هلند تیمی است که بسیار سازماندهی شده فوتبال بازی می‌کند. بازیکنان بسیار بااستعدادی دارد و در ضد حملات خطرناک است. شکست در این دیدار خیلی دردناک و سخت خواهد بود. می‌خواهیم به هر طریق جلوی آن را بگیریم.
 اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------