اعلام آمادگی 5 مربی برجسته جهان برای جایگزینی کی‌روش



اخبار,اخبارورزشی,جایگزین  کی‌روش


 اخبار ورزشی - اعلام آمادگی 5 مربی برجسته جهان برای جایگزینی کی‌روش

۵ مربی مطرح دیگر جهان بعد از سرمربی سابق تیم ملی برزیل و سرمربی تیم ملی بوسنی برای هدایت تیم ملی ایران اعلام آمادگی کردند.

به گزارش  جام نیوز، بعد از اینکه مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران در گفت و گو با فارس از اعلام آمادگی چند مربی مطرح خارجی توسط مدیربرنامه‌های آنها برای هدایت تیم ملی ایران خبر داد و پیشنهاد 3 مربی مطرح جهان برای جایگزینی کی‌روش را تأیید کرد، پیشنهاد 4 مربی مطرح دیگر برای جایگزینی کی‌روش و همکاری با تیم ملی ایران مطرح شده است تا به این ترتیب تعداد مربیانی که تا به حال برای جایگزینی کی‌روش اعلام آمادگی کرده‌اند به 7 مربی برسد.

پیش از این در حالی نام‌های پریرا و سوسیچ برای هدایت تیم ملی ایران بعد از پایان قرارداد کی‌روش مطرح شده بود که روز گذشته خبرگزاری فارس از مأموریت کفاشیان به کی‌روش به منظور رایزنی‌ و مذاکرات لازم با مسئولان و رؤسای فدراسیون‌هایی که در جریان برگزاری دیدارهای جام جهانی 2014 در برزیل حضور دارند در راه‌ آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا 2015 استرالیا خبر داده بود تا به این ترتیب معادله انتخاب سرمربی تیم ملی هر روز پیچیده‌تر از قبل شود.

 ناگفته نماند که این روزها گمانه زنی های خبری بر این اصل است که کی‌روش رقم پیشنهادی فدراسیون را برای هدایت دوباره تیم ملی قبول کرده است ولی هنوز هیچ منبع رسمی این خبر را تایید نکرده است.
  اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------