بدشانسی هایی مرا از تیم ملی دور کرد



اخبار,اخبارورزشی, وحید طالب لو

 

 اخبار ورزشی - بدشانسی هایی مرا از تیم ملی دور کرد/ قسمت نشد که به استقلال بازگردم

دروازه‌بان پیشین آبی‌پوشان گفت: قسمت نشد که به استقلال بازگردم.

به گزارش جام نیوز، وحید طالب‌لو در مورد عملکرد علیرضا حقیقی در جام جهانی اظهار داشت: ما به همه دروازه‌بان‌های تیم ملی کشورمان اعتماد داشتیم و همه آنها نماینده‌های ما دروازه‌بانان بودند. هرکدام که درون دروازه تیم ایران می‌ایستادند مورد حمایت ما بوده و اکنون هم هستند.
 
وی در مورد اینکه بدشانسی‌هایی مانند مصدومیت او را از تیم ملی دور کرد، یادآور شد: تمام تلاشم را برای حضور در تیم ملی کردم اما قسمت نبود، با این حال فرصت باقی مانده و چهار سال دیگر هم زمان هست.


 دروازه‌بان پیشین تیم ملی درباره عملکرد دروازه بان‌ها در جام جهانی خاطرنشان کرد: این دوره دروازه‌بان‌های ناشناخته‌ای بودند که عملکرد بسیار خوبی داشتند و فکر می‌کنم بهترین بازیکن جام جهانی هم شاید از میان همین دروازه‌بان‌ها انتخاب شوند.
 
وی افزود: دروازه‌بان‌های تاثیرگذار زیادی در مسابقات داشتیم اما تیم‌های آنها مانند مکزیک و شیلی حذف شدند اما در نهایت معتقدم نویر شانس بیشتری از همه برای انتخاب به عنوان بهترین دروازه‌بان جام جهانی دارد.
 
طالب‌لو درباره تیمی که شانس قهرمانی دارد به تسنیم گفت: هلند باید امسال قهرمان شود و دیگر نوبت این تیم است اما باید بازی امشب با آرژانتین را ببینیم.
 
دروازه‌بان اسبق استقلال در مورد اینکه تصور می شد او به این تیم بازگردد، تصریح کرد: قسمت نشد به این تیم بازگردم و باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.
 
وی در مورد نتیجه مذاکراتش با راه آهن برای ادامه همکاری با این تیم تاکید کرد: صحبت‌های خوبی با استیلی داشتم و باید دید در نهایت قسمت چه می‌شود. لازم است خواسته‌های دو طرف محقق شود، من هم یکسری خواسته‌های فوتبالی دارم و همان نقل قول مصطلح این روزها را می‌گویم که به توافق نرسیدن بهتر از تفاهم بد است. در نهایت امیدوارم اتفاقی بیفتد که برای هر دو طرف خوب باشد.
 اخبارورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------