ادعای عجیب رئیس فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی درباره کی روش



اخبار,اخبارورزشی,قرداد  کارلوس کی‌روش

 
 اخبار ورزشی - ادعای عجیب رئیس فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی؛
آفریقای جنوبی در حال نهایی کردن جزئیات برای توافق با کی‌روش است

رئیس فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی اعلام کرد که در حال نهایی کردن برخی جزئیات درباره احتمال جذب کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور است.

به گزارش فارس و به نقل از استار آفریکا، انتظار طولانی آفریقای جنوبی برای جذب یک سرمربی جدید برای تیم ملی فوتبال این کشور تقریبا به پایان رسیده است. دنی جوردان، رئیس فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی اعلام کرد که سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور تا ماه آینده معرفی خواهد شد.

جوردان که در برزیل به سر می‌برد، اعلام کرد که سرمربی جدید باید اشتیاق بیشتری برای استفاده از بازیکنان جوان داشته باشد زیرا این یکی از وظایف اصلی سرمربی جدید است.

وقتی فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی دو ماه پیش اعلام کرد که قرارداد گوردون ایگسوند، سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور که آگوست به پایان می‌رسد، تمدید نخواهد شد، گزینه‌هایی برای هدایت تیم ملی این کشور مطرح شده‌اند.

حدود 14 مربی در فهرست جانشینی ایگسوند قرار گرفتند و کارلوس کی‌روش 61 ساله، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و استفن کشی 52 ساله سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه از مدعیان اصلی تصدی این پست بوده‌اند.

جوردان در خصوص کی‌روش به عنوان گزینه احتمالی جانشینی ایگسوند اعلام کرد که فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی در آستانه نهایی کردن برخی جزئیات درباه شانس سرمربی پرتغالی برای هدایت تیم ملی فوتبال این کشور است.
  اخبارورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------