آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آنچلوتی: رئال‌مادرید هرگز نمی‌میرد | گواردیولا: خوب بازی کردیم، اما بدشانس بودیم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گفت: همه تصور می‌کردند که ما مرده‌ایم اما رئال…

خلعتبری رسما به سپاهان پیوست/آخرین وضعیت تیموریان در استقلال



اخبار,اخبارورزشی,نقل و انتقالات باشگاه استقلال


 اخبار ورزشی - با قراردادی دو ساله
خلعتبری رسما به سپاهان پیوست

محمدرضا خلعتبری رسما به تیم فوتبال سپاهان پیوست.

به گارش  فارس و به نقل از  پایگاه خبری سپاهان، خلعتبری پس از مذاکره و توافق نهایی با خلیلیان مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان رسما و با قراردادی 2 ساله به جمع طلایی‌پوشان پیوست.

وی سابقه حضور در سپاهان و قهرمانی با این تیم در رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های ایران را در کارنامه خود دارد.

خلعتبری فصل گذشته در پرسپولیس حضور داشت.

                                            ................................................. 


نظری جویباری تاکید کرد؛
مذاکرات‌مان با آندو همچنان ادامه دارد/ قرعه خیلی خوبی نصیب استقلال شد

قائم مقام و مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال تهران در خصوص آخرین وضعیت جذب آندرانیک تیموریان تاکید کرد: همچنان مذاکرات طرفین ادامه دارد و امیدواریم آندو نیز کمی از موضع اولیه خود عقب نشینی کرده تا بتوانیم همچنان در خدمتش باشیم.

به گزارش مهر، علی نظری جویباری پس از پایان مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران درباره  آخرین وضعیت آندرانیک تیموریان گفت: همچنان مذاکرات طرفین ادامه دارد ولی اتفاق خاصی رخ نداده است. ما امیدواریم که آندو از موضع اول خود عقب‌نشینی کند تا ما نیز بتوانیم خواسته‌های وی را برآورده کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: البته مبلغی خاصی را مطرح نکرده اما احساس‌مان این است مبلغ درخواستی وی خیلی بالا باشد. انشاالله که بتوانیم به عقد قرارداد با آندرانیک تیموریان نزدیک شویم.

قائم مقام باشگاه استقلال تهران در پاسخ به این پرسش که در صورت عدم جذب تیموریان چه شرایطی پیش روی استقلال قرار می‌گیرد، بیان کرد: اگر آندو به لیگ قطر برود ما یک گزینه دیگر داریم که آن را جذب خواهیم کرد، برای همین یک جای خالی نگه داشته‌ایم تا در صورت عدم توافق با آندرانیک بتوانیم آن گزینه را جذب کنیم.

وی در خصوص  قرعه کشی لیگ برتر عنوان کرد: به نظرم قرعه خیلی خوبی نصیب استقلال شده است. ما در 7 هفته اول تنها در هفته دوم بازی مشکلی داریم و از آنجا که تیم‌های قلعه‌نویی دیر راه می‌افتند، می‌توانیم در هفته‌های ابتدایی نتایج خوبی را کسب کنیم. امیدوارم بازی هفته پایانی برای ما تشریفاتی نشود.

نظری جویباری در خصوص عملکرد کی‌روش در تیم ملی نیز عنوان کرد: به نظرم کی‌وش کار خاصی انجام نداده است. ما مثل سال 98 امتیاز نگرفتیم و کی‌روش تنها بازیهای دفاعی را به نمایش گذاشت
 
 برتر چهاردهم از 9 مرداد آغاز می‌شود و سپاهان در اولین مسابقه میهمان پیکان است.

  اخبار ورزشی - فارس ,مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------