درآمد پیامک های برنامه فردوسی پور چقدر بود؟



اخبار,اخبارورزشی,پیامک های برنامه عادل فردوسی پور

 

اخبار ورزشی - درآمد پیامک های برنامه فردوسی پور چقدر بود؟ 4 ؟ 6 یا 8 میلیارد تومان؟/رقمی بیش از اسپانسرینگ تیم ملی

  بیش از 8 میلیون و 400 هزار شماره منحصر به فرد در طول 34 شب جام جهانی برای برنامه 2014 ویژه جام جهانی پیامک فرستادند.

به گزارش خبرآنلاین ؛ عادل فردوسی پور در آخرین شب از برنامه ویژه جام جهانی که خودش تهیه کنندگی آن را بر عهده داشت ، آماری از شرکت کنندگان در نظرسنجی برنامه اش ارائه داد که می توان با سه نسبت کمترین ، میانگین و بیشترین ، رقم درآمد صدا و سیما از پیامک های برنامه عادل فردوسی پور را در آورد.

بر اساس جدولی که عادل فردوسی پور در برنامه اش راه کرد ، او بازی هایش را در میانگین تا 10 پیامک ، از 11 تا 30 پیامک ، از 31 تا 50 پیامک ، از 51 تا 60 پیامک ، از 61 تا 63 پیامک و 64 پیامک تقسیم کرده بودو توزیع نرمال هر دسته را به تفکیک سهم درصدی شان از کل تعداد پیامک ها مشخص کرده بود.

 

او البته عدد دقیق تعداد پیامک های ارسالی را اعلام نکرد تا محاسبه عدد دقیق درآمدهایش از هر پیامک مشخص نباشد اما با جدولی که او در این برنامه به نمایش گذاشت در 3 بازه کمترین رقم ، میانگین و بیشترین عدد تخمینی می توان به درآمدهایی از پیامک هایی که هر کدام شان 22 تومان هستند و البته به ازای هر بازگشت پیامک ، همین هزینه را دوباره برای فرستنده به همراه می آورند ، بدست آورد. اگر به ازای عدد کمینه جدول اعلامی برای بازه یک تا 10 عدد یک ، به ازای بازه 11 تا 30 ، عدد یازده و تا پایان بازه به همین شکل اعداد را در هم ضرب و مجموع شان را ضرب در عدد 42 کنیم ، رقم حاصل برابر می شود با:« 3992968056» این عدد برای میانگین جدول های ارائه شده برابر می شود با:« 6062144088» و البته بالاترین رقم به ازای جدول اعلامی برابر است با:« 8318501224»

 

اخبار,اخبارورزشی,پیامک های برنامه عادل فردوسی پور

 
بر این اساس برنامه فردوسی پور برای شرکت مخابرات و صدا و سیما تنها از راه پیامک ها بازه ای 4 تا 8 میلیاردی را درآمدزایی کرده است و این رقم در برابر با 600 میلیون تومانی که کل دکورسازی و هزینه های تولید برنامه فردوسی پور به همراه داشته است عددی ناچیز است. اگرچه صدا و سیما برای پخش این بازی ها هزینه ای نجومی بابت خرید رایت بازی ها پرداخته اما این تلویزیون ملی توانسته از طریق اسپانسرهای حین برنامه و بخش آگهی های بازرگانی به درآمدی خیره کننده دست پیدا کند.

 

برنامه فردوسی پور بار دیگر پر بیننده ترین برنامه تلویزیون در یک ماه گذشته بود. رقمی که در بدترین حالت نزدیک به قرارداد اسپانسرشیپ تیم ملی فوتبال و شرکت فناپ است. البته در زمان مشابه این شرکت هم مسابقه پیامکی 9090 را برگزار کرد اما هنوز مسولان فدراسیون و این شرکت وابسته به بانک پاسارگاد رقم دقیقی از درآمدهای فدراسیون فوتبال از این طریق اعلام نکرده اند.
 اخبار ورزشی - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------