آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

ايران و فيفا تفاهمنامه همکاري امضا مي‌کنند



اخبار,اخبارورزشی,تفاهمنامه همکاري ايران و فيفا


 اخبار ورزشی - ايران و فيفا تفاهمنامه همکاري امضا مي‌کنند

رئيس کميته آموزش فدراسيون فوتبال از امضاي قرارداد تفاهمنامه همکاري با رئيس کميته آموزش فيفا به منظور بالا بردن سطح دانش مربيان ايران خبر داد.

محمد احساني اظهار کرد: به منظور بالا بردن سطح دانش مربيان از آسيا به اروپا و افزايش همايش‌هاي بين‌المللي از يک همايش به 2 همايش در طول سال و بهره گرفتن از تجربيات مدرسين تراز اول دنيا در کلاسهاي آموزشي و همايش‌ها، قرار است اواخر شهريورماه نشستي با "يورگ‌ نفر" رئيس کميته آموزش فيفا و همچنين رييسان کميته‌هاي آموزش ژاپن و کره جنوبي در مالزي داشته باشيم و طي اين نشست تفاهمنامه همکاري امضا مي‌کنيم.

به نقل از ايسنا، وي افزود: با عقد اين تفاهمنامه نه‌ تنها ما مي‌توانيم مربيان خود را براي دانش‌افزايي به خارج از کشور اعزام کنيم، بلکه ديگر دغدغه آموزش مدرسين صاحب نام اروپا در کنگره‌ها و همايش‌هاي خود را نخواهيم داشت. چون پس از امضاي اين تفاهمنامه مسؤوليت اين کار ديگر بر عهده فيفاست، نه کميته آموزش فدراسيون فوتبال.

احساني با اشاره به اين نکته که طي يکي، دو سال اخير کميته آموزش فدراسيون فوتبال از لحاظ برگزاري کلاس‌هاي آموزشي و همايش‌ها پيشرفت خوبي داشته است، تصريح کرد: از اينکه مربيان ليگ برتر از کميته آموزش تفاضاي برگزاري همايش‌هاي بيشتري در طول سال مي‌کنند، نشان از عملکرد خوب اين کميته است و وظيفه ما را در برابر مربيان سنگين‌تر مي‌کند. به همين خاطر تلاش خواهيم کرد جهت ارتقاي دانش‌افزايي مربيان، نگاهي فراتر از آسيا داشته باشيم.

رئيس کميته آموزش فدراسيون فوتبال اضافه کرد: اگرچه تا به امروز کميته آموزش نقش خود را به خوبي ايفاء کرده است، اما آن چيزي که در اين مسير مانع پيشرفت کار مي‌شود مشکلات سخت‌افزاري است که اجازه نمي‌دهد مربيان دانش‌ خود را به موقع و به‌درستي پياده کنند.

احساني در پايان با بيان اين نکته که در آينده به دنبال تمرکززاديي هستيم، خاطرنشان کرد: براي اينکه بتوانيم بر عملکرد کميته آموزش استان‌ها نظارت بيشتري داشته باشيم، بنا داريم با سپردن کارهاي اجرايي به کميته آموزش هيأت استان‌ها، بيشتر به دنبال برنامه‌ريزي، نظارت و سياست‌گذاري کلان باشيم و کارهاي اجرايي را بين استان‌ها تقسيم کنيم.
اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------