برای هوادارانی که تماشای والیبال را برای هموطنان شان زهر می کنند!



اخبار,اخبارورزشی,فدراسیون والیبال


 اخبار ورزشی - برای هوادارانی که تماشای والیبال را برای هموطنان شان زهر می کنند!

برای چندمین بار تماشای والیبال تیم ملی به کام مردم چون زهر شد و غیر از تصاویر آهسته سهم دیگری برای کسی نماند.

 ایرانیان زیادی دوباره به فلورانس رفته بودند تا بازی را تماشا کنند. کیلومترها دورتر از ایران، فارغ از هنجارها و ارزش های درون کشوری مان، پرچم های کشور را به جای پیراهن دور بدن پیچیده بودند و داشتند با تمام وجود از تماشای بازی تیم ملی لذت می بردند.

فارغ از اینکه نمی دانستند آنها به همین سادگی میلیون ها هموطن را از تماشای والیبال محروم می کنند. بی شک همه می دانیم امکان پخش یکی از آن تصاویر برای صدا و سیما فارغ از اینکه چه کسی رئیسش باشد، وجود ندارد تنها حاصل این اتفاق محو و آهسته و گنگ تر شدن تصاویر پخش شده از تلویزیون ایران می شود.

اینکه تماشای بازی به کام میلیون ها نفری که نمی خواهند از ماهواره ها استفاده کنند تلخ می شود چون همه تصاویری که این لحظات در گوشی های همراه از ایرانیان خاص حاضر در ورزشگاه فلورانس پخش می شود، امکان پخش از هیچ یک از شبکه های تلویزیونی مان را ندارد.

 کاش شاید آنهایی که به نام ایران، به تماشای بازی های تیم ملی کشورشان می رفتند، کمی هم به فکر همه هموطنان شان در ايران بودند. تصاویری که دست به دست شدن شان تنها فشار را به تیم ملی و فدراسیون والیبال بیشتر می کند. فشاری که شاید سبب شود تا ایران مجبور به ترک بازی های لیگ جهانی بعد از 3 سال شود.

یعنی دیگر سفری به ایتالیا اتفاق نمی افتد تا تماشاگران ایرانی مقیم ایتالیا بتوانند پرچم به خود ببندند و از پرچم جای پیراهن استفاد کنند و تیم ملی کشورشان را تشویق کنند.

 اخبار ورزشی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------