آیا رحمتی مانع حضور نکونام در پیکان شد؟!



اخبار,اخبارورزشی,جواد نکونام

 

 اخبار ورزشی - شایعه عجیب فصل نقل و انتقالات لیگ برتر
آیا رحمتی مانع حضور نکونام در پیکان شد؟!

جواد نکونام در جریان فصل نقل و انتقالات لیگ برتر به هیچ یک از تیم های حاضر در این مسابقات نرفت تا شایعه ای عجیب در مورد او شکل بگیرد.

به گزارش جام جم ورزشی، جواد نکونام که میانه های فصل قبل از استقلال جدا شد و به لیگ کویت رفت، بعد از جام جهانی مذاکراتی با مدیران باشگاه استقلال برای بازگشت به این تیم داشت که نهایت این مذاکرات شکل گیری دعوایی بین آنها بود و بازگشتی که هیچ وقت رخ نداد.

نکونام بعد از مایوس شدن از استقلال بحث حضورش در تراکتورسازی و بعد هم سپاهان مطرح شد که گویا مذاکراتش با این تیم ها هم به نتیجه نرسید.

آنطور که برخی رسانه ها مدعی شده اند، گویا نکونام مذاکرات جدی هم با تیم تازه به لیگ برتر آمده پیکان داشته و تا آستانه عقد قرارداد هم پیش رفته اما مخالفت سیدمهدی رحمتی با این انتقال حضور نکونام در پیکان را منتفی کرده است.

نکونام و رحمتی فصل قبل در تیم استقلال هم بازی بودند و مشکلات عدیده ای باهم داشتند. آنها در این تیم مدت زیادی را با هم قهر بودند و حرفی بین شان رد بدل نمی شد. البته این در حد یک شایعه است. اما جای قدری تامل دارد.

پیکان این فصل یکی از پر سر و صداترین تیم ها در فصل نقل و انتقالات بود. نکونام هم که فعلا تیم ندارد امروز در یکی از روزنامه ها اعلام کرده که «می روم در تیم داداشم در شهر ری».
اخبار ورزشی - جام جم ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------