کاپیتان ایران تیتر یک سایت نوتیسیاس دی ناوارا



اخبار,اخبارورزشی,جواد نکونام


 اخبارورزشی - کاپیتان ایران تیتر یک سایت نوتیسیاس دی ناوارا

جواد نکونام با اوساسونا قرارداد می بندد

سایت نوتیسیاس دی ناوارا که معتبرترین سایت شهر پامپلونا به حساب می آید، امروز تیتر یک خود را به موضوع بازگشت جواد نکونام به اوساسونا اختصاص داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ این سایت در گزارش نوشت که عملیات بازگرداندن این هافبک با تجربه به باشگاه سابقش آغاز شده است. دی ناوارا در گزارش خود اعلام کرد قرار بود نکونام زمستان فصل گذشته به اوساسونا بازگردد اما رئیس باشگاه که رابطه خوبی با او نداشت، اجازه نداد این اتفاق رخ دهد. این سایت می نویسد: «باشگاه اوساسونا علاقه زیادی به بازگرداندن نکونام دارد. این بازیکن از سال 2006 به اوساسونا پیوست و توانست در 157 بازی 26 گل برای تیم به ثمر برساند. هنوز خاطره گل فراموش نشدنی او در جام یوفا مقابل بوردو در سال 2007، در خاطره همه هست.»

این سایت همچنان اعلام کرد از هفته گذشته مذاکراتی بین نکونام و اوساسونا صورت گرفته است. آنها همچنین خبر از بازگشت احتمالی مسعود شجاعی به پامپلونا هم دادند. دی ناوارا در پایان نوشت: «پس از عملکرد خوب جواد نکونام در جام جهانی، هیات مدیره باشگاه هم با خرید دوباره او موافقت کرد. به احتمال فراوان قرارداد او و اساسونا پیش از سفر تیم برای اردوی تدارکاتی انگلیس به امضا خواهد رسید.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------