آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش کمیته انضباطی به شادی جنجالی جواد نکونام و اظهارات حسینی

حسین عبداللهی عضو کمیته انضباطی به رفتارها و صحبت‌های سرمربی و دروازه‌بان تیم استقلال واکنش نشان داد. حسین عبداللهی در خصوص…

پیشنهاد سنگین کی روش به افریقا جنوبی



اخبار,اخبار وررزشی , قرداد کی روش

 

 اخبار ورزشی - پیشنهاد سنگین کی روش به افریقا جنوبی

سایت themalaymailonline در گزارشی با اشاره به داستان حقوق کی روش نوشته: درخواستهای مالی کی روش مانع بزرگی در راه توافق او با فدراسیون فوتبال افریقای جنوبی است.

  با اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال افریقای جنوبی مدعی هستند که  کارلوس کی روش را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورشان معرفی خواهند کرد، آنها هنوز نتوانسته اند با سرمربی تیم ملی ایران به توافق نهایی برسند چرا که یک مانع بزرگ در راه این توافق وجود ندارد و آن چیزی نیست جز حقوق بالای مربی پرتغالی.

سایت themalaymailonline در گزارشی با اشاره به داستان حقوق کی روش نوشته: درخواستهای مالی کی روش مانع بزرگی در راه توافق او با فدراسیون فوتبال افریقای جنوبی است.

مربی پرتغالی ماهیانه 200 هزار دلار می خواهد و این رقم 4 برابر حقوقی است که فدراسیون فوتبال افریقای جنوبی به گوردون ایگسوند سرمربی سابق تیم ملی می داد.

به گزارش آی اسپورت، در صورتی که افریقایی ها نتوانند رقم درخواستی کی روش را تامین کنند، او به همکاری اش با تیم ملی ایران ادامه خواهد داد. گزارش ها از تهران حاکی از آن است که فدراسیون فوتبال ایران پیشنهاد قرارداد سالانه 2.5 میلیون دلاری به کی روش داده است.

دنی جردن رئیس فدراسیون فوتبال افریقای جنوبی اگر چه علاقه زیادی به همکاری با کی روش دارد اما به این نکته اشاره کرده که آنها به جز سرمربی ایران گزینه های دیگری هم دارند و در صورتی که با او به توافق نرسند سراغ سایر گزینه هایشان می روندو

گزینه دیگر افریقایی ها، استفن کشی سرمربی تیم ملی نیجریه است که ماهیانه 30 هزار دلار می گیرد و مسئولان فدراسیون فوتبال افریقای جنوبی می توانند حقوق او را پرداخت کنند.
 اخبارورزشی - تدبیر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------