آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

کاپیتان آینده تیم ملی والیبال ایران کیست؟



اخبار,اخبارورزشی, والیبال ایران


 اخبار ورزشی - کاپیتان آینده تیم ملی والیبال ایران کیست؟

بازگشت علیرضا نادی به جمع ملی پوشان والیبال ایران در راه مسابقات قهرمانی جهان لهستان حالا این سوال را در ذهن ها مطرح کرده که از این پس چه کسی کاپیتان این تیم خواهد بود؟.

اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران روز گذشته نفرات دعوت شده به تیمش برای حضور در مسابقات قهرمانی این رشته در لهستان را در رسانه ها اعلام کرد.


او در اقدامی جالب بعد از ماه ها دوری علیرضا نادی از اردوی های تیم ملی کاپیتان پیشین والیبال ایران را که در گذشته مورد غضب خولیو ولاسکو قرار گرفته بود را به جمع شاگردانش دعوت کرد. دعوتی که حالا یک چالش شاید نه چندان مهم را در تیم ملی والیبال ایران به وجود آورده است.


بعد از کنار رفتن علیرضا نادی از ترکیب تیم ملی والیبال خولیو ولاسکو سرمربی پیشین تیم ملی در یک حرکت دموکراتیک کاپیتانی تیم ملی را بین چند بازیکن به رای گذاشت و جمع ملی پوشان وقت والیبال سعید معروف را به عنوان کاپیتان خود برگزیدند. اقدامی که به شدت مورد اقبال رسانه ها هم واقع شد و این سبک انتخاب کاپیتانی را اقدامی پسندیده و بی سابقه در ورزش ایران خواندند.


حالا و بازگشت نادی این سوال مطرح است که چه کسی کاپیتان آتی تیم ملی والیبال خواهد بود. سعید معروف حالا دیگر با تجربه یا علیرضا نادی به عنوان کاپیتان پیشین؟


هر چند که کواچ تصمیم گیرنده نهایی این مساله خواهد بود اما به نظر می رسد بنا به گفته نادی که بازوبند کاپیتانی به طور امانت به معروف سپرده شده، اوست که یکبار دیگر این بازوبند را به دست خواهد بست. البته اصلا بعید نیست کواچ هم راه ولاسکو را برود و مساله را به شکلی دموکراتیک بین اعضای تیمش حل و فصل کند.
 اخبار ورزشی - روز نو

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------