آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

واکنش پورحیدری به حرمت شکنی جواد نکونام



اخبار,اخبارورزشی,پورحیدری

 

 اخبار ورزشی - پورحیدری:
نکونام نباید حرمت‌ شکنی میکرد

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال گفت: قلعه‌نویی بزرگتر از نکونام است و جواد باید حرمت او را حفظ می‌کرد.

منصور پورحیدری در مورد اظهارات جواد نکونام و امیر قلعه‌نویی علیه یکدیگر اظهار داشت: نکونام و قلعه‌نویی جزو بزرگان فوتبال ایران هستند ولی باید این را در نظر گرفت که قلعه‌نویی بزرگتر از جواد است و نکونام باید حرمت او را حفظ می‌کرد. گویا باشگاه قصد دارد شکایتی را تنظیم کند ولی من معتقدم این مسائل بیشتر از همه ضررش را به استقلال می‌‌رساند و اصلاً برای این تیم خوب نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در صورت اثبات حرف‌های نکونام و موسوی نباید بابت اتفاقاتی که پیش از این در استقلال رخ داده است، تأسف خورد، تأکید کرد: قطعاً اظهارنظر در مورد حرف‌های این بازیکن سخت است. فکر می‌کنم اگر ما آدم‌ها در زمان ناراحتی خودمان را کنترل کنیم خیلی بهتر می‌شود. با این حال من فکر نمی‌‌کنم امیر قلعه‌نویی در مورد قرارداد بستن بازیکنان یا مسائلی که به این موضوع مربوط می‌‌شود، دخالتی داشته باشد.

مدیرفنی استقلال همچنین در مورد فعالیت «م.ع» که در سال‌های گذشته در کنار قلعه‌نویی بود و حالا دوباره نام او حاشیه‌هایی را به وجود آورده است، گفت: این فردی که شما می‌‌گویید یک سال است که در کنار قلعه‌نویی و استقلال نیست. این بحث‌هایی که اخیراً مطرح شده نیز یک بحث شخصی است و من اطلاعات زیادی در موردش ندارم.

پورحیدری در پایان در مورد رفتارهای آندرانیک تیموریان بعد از بازی با راه‌آهن و همچنین اتفاقاتی که در تمرین روز جمعه رخ داد، تأکید کرد: من زیاد در جریان نیستم و نمی‌‌دانم که آندو بعد از بازی چه صحبت‌هایی انجام داده است. اگر بحثی باشد باشگاه قطعاً آن را مورد بررسی قرار می‌‌دهد ولی باید بگویم که تیموریان فوتبالیست شوخ طبعی است و من تا به امروز ندیدم که بخواهد دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد.

 اخبار ورزشی - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------