اظهارات خادم درباره برکناری علی دایی و وجود اختلافات در استقلال



اخبار,اخبارورزشی ,علی دایی


 اخبار ورزشی- اظهارات خادم درباره برکناری علی دایی و وجود اختلافات در استقلال

در استقلال نیز همین مسائل وجود دارد و اختلاف نظر در هیات مدیره آن باشگاه هم هست. هیچ هیات مدیره ای در دنیا وجود ندارد که اختلاف نظر نداشته باشد اما این اتفاقات به دلیل حساسیت بالای مردم توسط رسانه ها بزرگ نشان داده می شود

 به گزارش جام نیوز، اختلافات درونی باشگاه پرسپولیس قبل از شروع لیگ آغاز شد و پس از شکست مقابل فولاد در هفته دوم این ماجرا تا جایی پیش رفت که رئیس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه به صورت علنی علیه یکدیگر مصاحبه می کردند.

بار دیگر وزارت ورزش و شخص امیررضا خادم که به نوعی مسئول انتخاب هیات مدیره پرسپولیس محسوب می شود، مجبور به این ماجرا ورود کند تا شاید با رودررو قرار دادن این 2 نفر به این اختلافات پایان دهد. به گفته معاون وزیر ورزش اختلاف خاصی میان رحیمی و سیاسی وجود نداشته و سوءتفاهمات نیز حل شده اما نمی توان قول داد که از این پس اختلاف نظری وجود نداشته باشد. در ذیل گفت و گوی امیررضا خادم با روزنامه شهروند را می خوانید:

* به نظر می رسد بازهم مجبور شدید مانع بالا گرفتن دعوای مدیرعامل و اعضای هیات مدیره پرسپولیس شوید؟
نه دعوایی وجود داشت و نه بحث برکناری کسی مطرح بود. به دلیل برخی سوءتفاهماتی که میان رحیمی و سیاسی بوجود آمده بود، از آنها خواستم تا در جلسه ای مشترک شرکت کنند و رودررو صحبتهایشان با یکدیگر انجام دهند. البته مصاحبه هایی که از این 2 نفر در رسانه ها منتشر می شود، با صحبتهایی که در این جلسه با یکدیگر داشتند، متفاوت بود. الان هم نمی توانم قول بدهم که این اختلاف نظر دیگر وجود نخواهد داشت زیرا اساس هیات مدیره برآیند نظرات اعضا است که به تصمیم گیری منجر می شود.

* به نظر می رسد این 2 نفر و حتی سایر اعضا بر سر سرمربیگری دایی نیز با یکدیگر اختلاف نظر دارند؟
اتفاقا یکی از مباحثی که در جلسه مطرح شد، در رابطه با کادرفنی بود. پرسپولیس در 2 بازی ابتدایی نتایج خوبی نگرفته و طبیعی است که حاشیه ها زیاد باشد. حس می کنم که مدیرعامل و هیات مدیره با دعوت از دایی در جلسه ای می توانند مشکلاتشان را حل کنند. البته هیچ صحبتی از برکناری دایی در میان نبود و اتفاقا هم رحیمی و هم سیاسی به حمایت بیشتر از کادرفنی تاکید کردند. نمی دانم چرا اینقدر زود همه صحبت از برکناری مدیرعامل یا سرمربی می کنند، در حالی اصلا چنین مباحثی مطرح نیست و اختلاف رای و نظر وجود دارد.

* ممکن است این اختلافات در استقلال هم بوجود بیاید؟
اتفاقا دراستقلال نیز همین مسائل وجود دارد و اختلاف نظر در هیات مدیره آن باشگاه هم هست. هیچ هیات مدیره ای در دنیا وجود ندارد که اختلاف نظر نداشته باشد اما این اتفاقات به دلیل حساسیت بالای مردم توسط رسانه ها بزرگ نشان داده می شود. وضعیت ذاتی این 2 باشگاه به گونه ای است که خیلی از مردم کشورمان درگیر مسائل آنها هستند و به همین این سروصداها و جنجالها به وجود می آید. مطمئن باشید در آینده نیز هم در استقلال و هم در پرسپولیس این جنجال ها وجود دارد، مگر اینکه کاری انجام شود تا از محبوبیت و جذابیت این 2 تیم در جامعه کم شود! البته بر خود من نیز انتقادهایی وارد است اما راه اصلی خروج از این بحران همان است که گفتم.

* در رابطه با خصوصی سازی این 2 باشگاه نیز به نظر می رسد موانعی به وجود آمده. حتی رئیس سازمان خصوصی سازی صحبتهای شما را غیردقیق خوانده بود؟
حدود 45 روز از جلسه ای که با سازمان خصوصی سازی داشتیم، می گذرد اما آنها هیچ یک از توافقاتی که انجام داده بودیم را اجرایی نکرده اند. درست است که بحث های فنی واگذاری این 2 باشگاه در تخصص من نیست و در آنها زیاد هم نظر نمی دهم. شاید منظور پوری حسینی نیز این بوده که به نظرم نظرش منطقی است اما ما بر اساس رسالتی که داریم، موظفیم تا نگرانی مان را از به تعویق افتادن اجرای قانون ابراز کنیم. قانون می گوید باید استقلال و پرسپولیس تا پایان سال خصوصی شوند اما ما نگرانیم که این امر در موعد مقرر اتفاق نیفتد.

* قرار است به زودی در انتخابات هیات رئیسه فیلا شرکت کنید، این مسئولیت با کارهای سنگینی که شما در وزارتخانه پیگیری می کنید، تداخل ندارد؟
من چند روزی فقط به کرواسی رفتم تا رایزنی های لازم را برای رسیدن ایران نه خودم به یک کرسی در فیلا انجام دهم. در ضمن تصمیم من نبود که به عنوان نماینده ایران معرفی شوم و دیگران این لطف را به من داشتند. الان هم در حال رایزنی با برخی کشورها هستیم. فدراسیون هم در این امر کمک زیادی انجام داده و از 10، 15 کشور آفریقایی دعوت کرده تا آنها محدودیت های ایران را در انتخابات هیات رئیسه بزرگ نمایی نکنند و بیشتر به قدرت کشتی ایران در جهان و واقعیت های این ورزش بپردازند. امیدوارم که پس از سالها ایران بتواند یک نماینده در فیلا داشته باشد تا از حق کشتی کشورمان دفاع کند.
 اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------