دوئل زنده دایی و فردوسی پور با همکاری آنلاین مشاوران



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال ایران


 اخبار ورزشی - سرمربی پرسپولیس و مجری 90 هدایت شده حرف زدند!

دوئل زنده دایی و فردوسی پور با همکاری آنلاین مشاوران

برنامه این هفته 90 یک بار دیگر ثابت کرد که مشاوران چهره‌های فوتبالی چقدر در مصاحبه‌های آن‌ها تاثیر گذارند.

زمانی كه علی دایی سرمربی پرسپولیس در حال گفتگوی تلفنی با برنامه 90 بود، حرفی زد كه مشخص شد او در مصاحبه‌های زنده، از نظرات مشاوران خود استفاده می‌كند.

 او كه پیش از این یك بار به فردوسی پور لقب داروغه داده بود، زمانی كه در مورد این موضوع توضیح می‌داد گفت: «من آن موقع هم گفتم چرا فقط خطاهای پیام را نشان دادید؟ قبل از آن هم خیلی ها آرنج استفاده کردند. ما خودمان آن زمان فکر می کردیم پیام صادقیان 3 جلسه محروم می شود. اگر هم به شما گفتم داروغه، برای این است که باید از بازیکنم دفاع می کردم. ولی شما باید همه بازیکنان را نشان بدهید. اول شما روی پیام زوم کردید، بعد نوبت آندو تیموریان شد...»

علی دایی به حرفش ادامه داد و بعد نوبت به فردوسی‌پور رسید كه دوباره از سرمربی پرسپولیس سوال بپرسد. فردوسی‌پور از دایی پرسید که چرا در انگلیس پائولو دیکانیو برای برخوردی مشابه 11 جلسه یعنی همین 3 ماه محروم می شود؟ اما دایی ابتدا اشاره‌ای به بحث قبلی در مورد داروغه داشت و سپس جواب سوال عادل را داد.

 او گفت: «البته این ماجرای داروغه که چند بار به آن اشاره کردید را من درباره به آرنج زدن های پیام نگفته بودم. به بحث قلیون ها و تیم امید ربط داشت. تازه شما هل دادن پیام را با هل دادن دی کانیو یکی می کنید؟ دی کانیو داور گردن کلفت را طوری هل داد که پرت شد رو زمین. اصلا فوتبال انگلیس را با ایران یکی می کنید؟»

 این حرف دایی نشان می‌داد كه او دایی در همان لحظات كه در حال انجام مصاحبه است، از طریق پیامك با مشاوران ارتباط دارد. ارتباط دایی و مشاورانش منجر به این شد كه اولا او متوجه شود چه زمانی به فردوسی‌پور لقب داروغه داده و در درجه دوم، حرفی بزند كه توقع شنیدن آن از زبان اهالی فوتبال وجود ندارد.

 دایی در همین لحظات گفت: «ما باید برخورد هدایتی گرم داشته باشیم. اگر ما بتوانیم تصمیمی بگیریم که هم جریمه باشد و هم هدایت، خیلی کمک کننده است.»

 پیش از این هم گفته شده بود كه علی دایی در مصاحبه‌هایی كه علیه هوشنگ نصیرزاده انجام داده، از نظر براتی، یكی از حقوقدان‌های فوتبال استفاده كرده است ولی بهمن دهقان چهره نزدیك به دایی این موضوع را تكذیب كرده و گفته بود كه خود دایی زیاد مطالعه می‌كند و نسبت به مسائل مختلف آشنایی دارد.

 دوشنبه شب عادل فردوسی‌پور هم از طریق تبلت خود با مشاوران رسانه‌ای خود در ارتباط بود و اگر اشتباهی در حرف‌هایش داشت، سریعا از طریق آن‌ها متوجه اشتباه خود می‌شد.

این برنامه یك بار دیگر ثابت كرد كه چهره‌های فوتبالی در مصاحبه‌های خود نظر مشاوران را هم لحاظ می‌كنند.
 اخبار ورزشی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------