آندو و اقدامی عجیب در حالت غیرعادی



اخبار,اخبارورزشی,فوتبال  ایران


 اخبار ورزشی - آندو و اقدامی عجیب در حالت غیرعادی ؛ بازیکنی که برای بستن بازوبند خجالت می کشد

هافبک استقلال در اقدامی عجیب بازوبند کاپیتانی را به سمت بیگ‌زاده پرتاب کرد و نپذیرفت که آن را ببندد.

به گزارش جام نیوز، در جریان دیدار استقلال مقابل استقلال خوزستان،‌ خسرو حیدری با مشکل مصدومیت مواجه شد و قلعه‌نوعی هم برای اینکه آسیب دیدگی این بازیکن تشدید نشود، دستور داد تا از زمین بیرون بیاید و تعویض شود.

هافبک آبی‌پوشان در حالی که قصد خروج از میدان را داشت بازوبند را به فخرالدینی داد تا به آندو برساند. اما تیموریان در اقدامی عجیب بازوبند را به سمت بیگ‌زاده پرتاب کرد و نپذیرفت کاپیتان شود. اقدامی که بسیار عجیب بود و بسیاری معتقدند آندو نباید بازوبند را به آن شکل پرتاب می‌کرد.

اما میرشاد ماجدی در این خصوص می‌گوید: «من بعد از بازی با آندو صحبت کردم. او گفت تمام فکرش در آن لحظات پیروزی استقلال بوده است و در شرایطی غیرعادی این اقدام از او سر زده.»

سرپرست استقلال می‌افزاید: «آندو به بیگ‌زاده که سابقه‌ای بیشتر از او دارد احترام گذاشت و نمی‌توانست شخصا مسافت زیادی را طی کند تا بازوبند را به هم تیمی خود بدهد و به همین خاطر بازوبند را به دیگر بازیکنان داد تا به بیگ‌زاده برسانند.»

 * بیگ زاده خجالت می کشد بازوبند ببندد؟!
بیگ‌زاده زیاد دوست ندارد کاپیتان استقلال باشد. شاید به این دلیل که مدافع چپ پای استقلال بسیار خجالتی است و نمی‌تواند در زمین به خوبی از حق تیمش دفاع کند.

 هاشم که خودش هم این موضوع را به خوبی می‌داند، حالا از قلعه نویی خواسته تا دیگر وظیفه کاپیتانی را به او ندهد. بیگ‌زاده معتقد است که این وظیفه بسیار سنگین است و بهتر است فرد دیگری آن را بر عهده بگیرد.

مدافع چپ پای استقلال در دیدار مقابل استقلال خوزستان،‌ پس از خروج خسرو حیدری از میدان متوجه شد که بازیکنان تک تک می‌خواهند بازوبند را به او برسانند و به همین علت در عمل انجام شده قرار گرفت ولی خجالت می‌کشید بازوبند را روی بازوی خود ببندد و به همین دلیل چند دقیقه‌ای آن را در مشت خود گرفته بود تا اینکه پس از فریاد امیر قلعه نویی مجبور شد به مدت سه دقیقه بازوبند را ببندد.

حالا بیگ‌زاده دیگر نمی‌خواهد کاپیتان شود. او دیروز صحبت کوتاهی با قلعه نویی داشت و درخواست او را ارائه کرد هر چند این خواسته برای سرمربی آبی‌پوشان چندان خوشایند نبود و قلعه نویی با طعنه به مدافع تیمش گفت: «می‌خواهی خودم وارد زمین شوم و بازوبند را ببندم.»

البته قلعه نویی پس از این جمله طعنه‌آمیز به صورت کاملا جدی با بیگ‌زاده صحبت کرد و به او گفت کاپیتان استقلال را من تعیین می‌کنم و به هر بازیکنی دستور دادم که کاپیتان شود باید با کمال میل این موضوع را بپذیرد زیرا افتخار بزرگی نصیب او شده است.


 اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------