آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

دردسر بزرگ استقلال!



اخبار,اخبارورزشی,استقلال


اخبار ورزشی - دردسر بزرگ استقلال!

بعد از قطعی شدن کسر قراردادها ابتدا این بازیکنان میلیاردی این تیم بودند که نسبت به کم شدن قراردادهایشان اعتراض کردند.

به گزارش جام نیوز،  روزی که بهرام افشارزاده اعلام کرد می خواهد درصدی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی را کم کند تا هزینه تیمش به زیر سقف بودجه تعیین شده سازمان لیگ برگردد، هرگز فکر نمی کرد برای اجرای این کار به چنین مشکلاتی برخورد کند.

بعد از قطعی شدن کسر قراردادها ابتدا این بازیکنان میلیاردی این تیم بودند که نسبت به کم شدن قراردادهایشان اعتراض کردند. هاشم بیک زاده، آندو تیموریان و محمدقاضی بعد از بازی با استقلال خوزستان نارضایتی خود را از این تصمیم باشگاه اعلام کردند. جاسم کرار هم با لحنی حاکی از نارضایتی ادعا کرد که هنوز مسئولان باشگاه چیزی به او نگفته اند.

در این میان اعضای کادر فنی استقلال هم که نسبت به بازیکنان میلیاردی این تیم، پول خیلی کمتری می گیرند، معترض شدند. آنها که قرارداد اکثرشان 150 میلیون تومان است حتی از کم بودن قراردادشان هم گله کرده اند تا نشان بدهند که اصلا دوست ندارند از قراردادشان حتی یک ریال کم شود. زرینچه در اظهارنظری جالب گفته: «نوبت به ما که رسید آسمان تپید!» و محمود فکری هم در حرف هایی مشابه جواد زرینچه گفته: «مگر کل قرارداد ما چقدر هست که 10 درصد آن هم کسر شود؟»

با این اوصاف به نظر می رسد مدیران استقلال در بد مخمصه ای افتاده اند. آنها یا باید بازیکنان شان را راضی به کسر قرارداد کنند یا اینکه جریمه هنگفت سازمان لیگ را به دلیل تخلفی که انجام داده اند قبول کنند و بپذیرند.   


 اخبار ورزشی - جام نیوز
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------