اگر واقعیت را بگویم،نکونام نمی‌تواند بازی کند



اخبار,اخبار ورزشی,نکونام

 

 اخبار ورزشی - اگر واقعیت را بگویم،نکونام نمی‌تواند بازی کند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فحاشی نکونام به قطبی در اتوبوس تیم ملی در روزهای آخر تیم ملی در قطر در جمع بازیکن ها مشتی است نمونه خروار.»

  اصغر حاجيلو که در سال ۲۰۰۷ به عنوان سرپرست تيم ملي فعاليت مي کرد، يکي از مهم ترين چهره هاي فوتبال ايران است که رازهاي بزرگي در سينه دارد.

حاجیلو که یکی از استقلالی های متعصب تاریخ این باشگاه محسوب می شود، به بهانه جنجال بین امیرقلعه نویی و جواد نکونام مورد سئوال ما قرار می گیرد.

او با همان لحن آرام ابتدا دعوت به مصاحبه را رد می کند و می گوید دوست ندارد در مورد جزییات اتفاق هایی که در آن سال افتاد حرفی بزند: «من دوست ندارم در مود اختلاف بین آدم ها در آن مقطع حرف بزنم. اگر حرفی بزنم فوتبال ایران وارد چالش جدی می شود. به همین دلیل ترجیح می دهم آبروی بعضی ها ریخته نشود.»

او در مورد شایعه فحاشی جواد نکونام به قطبی در اتوبوس تیم ملی در روزهای آخر تیم ملی در قطر در جمع بازیکن ها هم گفت: «این موضوع مشتی است نمونه خروار. اگر بخواهم بگویم بعضی ها در تیم ملی چه کارهایی انجام دادند، آن افراد دیگر نمی توانند بازی کنند. قطبی کارش را بلد بود ولی بعضی از دوستان هستند که دوست نداشتند او کارش را انجام بدهد. حقیقتش این است که قطبی یکی از پرحاشیه ترین تیم های ملی را داشت و واقعا اذیتش کردند اما دیدید که هیچ وقت گله ای از این موضوع نکرد.»

حاجیلو از نکونام خواست که صحبت در مورد قلعه نویی را ادامه ندهد: «جواد بهتر است از این روش دست بردارد چون در نهایت استقلال است که از اختلافات ضربه می خورد.»

 اخبار ورزشی - ورزش سه

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------