آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

دستکاری قرارداد کی‌روش صحت دارد؟



اخبار,اخبارورزشی,قرارداد کی‌روش

 

 اخبار ورزشی - دستکاری قرارداد کی‌روش صحت دارد؟

مسئول مذاکره با کارلوس کی‌روش برای تمدید قرارداد با فدراسیون ایران ادعای سرمربی تیم کشورمان مبنی بر دستکاری در متن قرارداد وی را رد کرد و آن را توهین بزرگی به رئیس فدراسیون ایران دانست.

  عباس ترابیان در خصوص آخرین وضعیت مذاکره با کارلوس کی‌روش برای تمدید قرارداد بیان کرد: "من نظر خاصی روی کارهای کی‌روش ندارم. آقای کفاشیان مستقیما با وی صحبت می‌کند و کارها را پیش می‌برد. تا آنجا که من شنیدم کفاشیان گفته است کی‌روش روز پنجشنبه به تهران می‌آید."

وی در خصوص اینکه با وجود حضور در مذاکرات اولیه با کی‌روش اما دیگر کفاشیان به تنهایی کارها را پیش می‌برد، گفت: "بله الآن هم هر وقت بخواهند در فوتبال و فوتسال این مملکت به همه کمک خواهم کرد. کفاشیان هر وقت بخواهد من در این زمینه به فدراسیون کشورمان کمک می‌کنم و بدون قید و شرط همکاری خواهم کرد."

سرپرست پیشین تیم ملی فوتبال در خصوص تاکید کی‌روش مبنی بر حذف این پست در تیم کشورمان خاطرنشان کرد: "نظر شخصی من این است که نباید آن را حذف کنیم. البته باید اسم آن را درست بگوییم چون سرپرست به کسی که موقت است می‌گویند و باید بگوییم مدیر تیم ملی که باید روی نیمکت بنشیند. نیمکت تیم ملی در هر کشوری مثل سفارت ایران است که باید یک ایرانی روی آن بنشیند نه اینکه یک خارجی درباره آن اظهار نظر کند."

ترابیان درباره اینکه کی روش مدعی شده در قرارداد وی دستکاری شده است، گفت: "مگر می‌شود این کار انجام شود؟ این حرف اصلا صحت ندارد. این یک توهین بزرگ به رئیس فدراسیون ایران است. ما یک جلسه چهار ساعته با هم داشتیم و در این چهار ساعت که خوش و بش نکردیم. روی بند بند قرارداد بحث شده تا آن را تنظیم کنیم."

وی ادامه داد: "قطعا باید باید یک جایی تغییراتی صورت گیرد. ممکن است مبلغ قرارداد، مدت زمان آن و خیلی چیزهای دیگر در قرارداد جدید تغییر کند ولی اینکه ایشان می‌گوید بندهای قراردادی که با هم صحبت کردیم تغییر کرده است تحت هیچ شرایطی صحت ندارد."


اخبار ورزشی - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------