با این حروم‌خواری، ۳سال بیشتر زنده نیستی!



اخبار,اخبارورزشی,فوتبال ایران

 
 اخبار ورزشی - با این حروم‌خواری، ۳سال بیشتر زنده نیستی!

بازیکن فصل پیش استقلال خوزستان گفت: «با این همه پول حرومی که شما خوردی، ۳ سال بیشتر زنده نیستی! فردا برمی گردم اهواز آبرویت را می برم، چون ویسی و تو آبروی مرا برده اید.»

  اظهارات علی پورکیانی علیه حسین کعبی بدجوری این بازیکن را عصبانی کرده است. کعبی در این خصوص اظهار داشت: «از حرف های این آقا خنده ام می گیرد. این آقا چون دلش پر است یکسری مزخرف به زبان آورده و من نمی دانم چه بگویم.»

وی ادامه داد: «آمده گفته مینیسک من پاره بوده است و به همین علت مرا نخواسته اند، اگر مینیسکم پاره بود چطور پارسال در بازی های آخر برای استقلال خوزستان بازی کردم؟ دکتر تیم می تواند شهادت بدهد که من بعد از عمل جراحی زیر نظر دکتر کیهانی هیچ مشکلی نداشتم و بازی کردم. مگر خود شما اول فصل پارسال نیامدی التماس کردی شیاف بزن تا قبل از عمل جراحی ات چند بازی برایمان به میدان بروی؟»

بازیکن سابق تیم ملی درباره اینکه پورکیانی گفته کعبی ۳۵ سالش است، خاطرنشان کرد: «اصلا من دارم وارد ۴۰ سالگی می شوم، سنم بالا است و توانایی ندارم، به شما چه ربطی دارد؟ اصلا من ۲۰ سال شناسنامه ام را کوچک کرده ام، فکر نمی کنم به شما ارتباطی داشته باشد!»

وی افزود: «مگر من ۱۵ سالم است که دنبال تیم پیدا کردن باشم؟ در تمام رده های تیم ملی ملی کاپیتان بوده ام و دیگر چیزی نمانده به آن برسم. بزرگ تر از جام جهانی داریم؟ من در جام جهانی هم بهترین عملکردم را داشتم. می دانید مشکل چیست، چون من به پورکیانی پول نداده ام، باج نداده ام، این طور شده است. یادت نرود که تو آبدارچی فولاد بودی، بلیت های باشگاه را در ورزشگاه به قیمت بیشتر می فروختی!»

کعبی در ادامه درباره اینکه پورکیانی عنوان کرده در سال ۸۳ کعبی عمدا عامل باخت فولاد شده است، تاکید کرد: «دمش گرم که با این سن و سال آن بازی را یادش است. من که یادم نیست اما یک سوال مگر من به شموشک رفتم و برای این تیم بازی کردم که عمدا پنالتی بدهم؟ آقای پورکیانی ما همه ایرانی هستیم، اسرائیلی نیستیم.

 

شما و فامیلت از دهات خودتان به اهواز آمدید اما چگونه؟ گندکاری های شما در می آید. مگر نگفتی می خواهی شکایت کنی، من از خدایم است که این کار را انجام دهی و بعد پیش آقای حسن زاده من همه چیز را می گویم. یادم رفته در سال ۸۳ در هتل هویزه چطور برای فولاد بازیکن می خریدی؟ چقدر از بازیکنان پول گرفتی؟ نگذار من خیلی چیزها را بگویم که اگر اینطور شود دودمانت به باد می رود.»

وی درباره بحث خالکوبی که پورکیانی مطرح کرده، بیان داشت: «من از کسی نمی ترسم، کل بدنم خالکوبی است و از گفتن این حرف ابایی ندارم اما باز هم به شما ربطی ندارد. تو که نان مردم را می بری چطور به خودت جرات می دهی اینگونه حرف بزنی؟ گفتی من با برادرم به مشکل خوردم، من ۹ برادر و ۴ خواهر دارم و به همه شان افتخار می کنم.

 

اصلا فرض می کنیم من با کسی قطع رابطه کرده ام، باید به شما توضیح بدهم؟ خوب است من هم بگویم چرا پسر تو ریش می گذارد یا دخترت مانتو کوتاه می پوشد؟ با این همه پول حرومی که شما خوردی، ۳ سال بیشتر زنده نیستی! فردا برمی گردم اهواز آبرویت را می برم، چون ویسی و تو آبروی مرا برده اید. زمانی که در فولاد بودی یادت رفته فاکتور ۳۰۰ هزار تومانی را می کردی، یک میلیون تومان و از باشگاه پول می گرفتی؟ همین کارها را کردی که از فولاد بیرونت کردند!»

کعبی در پایان درباره اینکه کمیته اخلاق گفته کعبی برای دادن اطلاعات به این کمیته می رود، افزود: ـمن نوکر آقای علیپور هم هستم، به خدا آقا علیپور یک تیپی می زنم که کیف کنی، می آیم هر چه می دانم برایت می گویم.»

 

اخبار ورزشی - ای اسپورت

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------