واکنش صادقی به درگیری لفظی با قلعه نویی و کتک کاری با آشنایان سرمربی



اخبار,اخبارورزشی,صادقي

 

 اخبار ورزشی - صادقي: نگفتم «خداحافظ استقلال»

مدافع استقلال مي گويد اظهارات رد و بدل شده‌اش قلعه نويي نوعي بحث درون خانوادگي بوده و هيچ گاه براي استقلال حاشيه ايجاد نمي‌کند. او همچنين شايعه جدايي‌اش از استقلال را تکذيب مي‌کند.

امیرحسین صادقی درباره اتفاقاتی که برایش پس از دیدار برابر سایپا رخ داده است، اظهار کرد: پس از پایان این دیدار برای تبریک این پیروزی به سمت آقای قلعه‌نویی رفتم اما دیدم که ایشان به دلیل بالای فشار بازی کمی عصبی و ناراحت است. ایشان وقتی مرا دید کمی با من صحبت کرد و البته شاید برخی از صحبت‌هایشان کمی تند بوده باشد اما من هم تلاش داشتم وضعیتم را برایش توضیح دهم. با توجه به رابطه‌ام با آقای قلعه‌نویی و شناختی که از او دارم هیچ وقت از انتقاداتش ناراحت نشدم.

به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: اعتقاد آقای قلعه‌نویی این بود که من باید هر چه زودتر درباره وضعیتم اطلاع می‌دادم. البته من در ابتدای فصل به کادر فنی استقلال گفته بودم که می‌توانم عمل نکنم و آن را به تاخیر بیاندازم اما تاکید کادر فنی بر این بود که من عمل شوم. البته این نکته را هم باید بگویم که قبل از امضای قرارداد لزوم عمل کردن من قطعی نبود و پس از برگشت تیم از ترکیه نظر کادر پزشکی روی عمل کردن من شد.

مدافع استقلال در پاسخ به این سوال که ماجرای درگیری‌اش با یکی از حاضران در ورزشگاه چه بوده است؟ گفت: یکی از افرادی که در سکوها نشسته بود و من اصلا او را نمی‌شناختم بعد از صحبت‌های من و آقای قلعه‌نویی فکر کرد من به ایشان توهینی کرده‌ام و به همین دلیل تلاش کرد با سر و صدا درست کردن عکس العملی نشان دهد. شاید این تماشاگر نمی‌دانسته که من به عنوان یکی از قدیمی‌های استقلال هیچ وقت این اجازه را نمی‌دهم که حواشی به اردوی تیمم وارد شود.

وی ادامه داد: بعد از بازی هم من با آقای قلعه‌نویی تماس گرفتم تا ماجرا را برایشان توضیح دهم. طبیعی است که آقای قلعه‌نویی از من ناراحت شوند. ایشان روی من برای خط دفاع حساب کرده و البته بحث‌های درون خانوادگی چیزی است که در هر تیمی وجود دارد و نباید به آنها زیاد پرداخت. در خود ورزشگاه آزادی هم قلعه‌نویی نظراتش را به من گفت و من تلاش کردم برای او توضیحاتی ارائه دهم. همه این را بدانند که من هیچ مشکلی با قلعه‌نویی ندارم و اتفاقات دیشب یک بحث درون خانوادگی بود. من به خود آقای قلعه‌نویی گفتم که از شنبه در خدمت استقلال هستم و امیدوارم بتوانم سریع‌تر به شرایط بازی برسم.

امیرحسین صادقی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد پس از بازی استقلال و سایپا او گفته است «خداحافظ استقلال» افزود: نه. من اصلا چنین حرفی نزده‌ام.

اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------