عرض اندام یک ناشناس در جمع بهترین های هفته چهارم



اخبار,اخبار ورزشی, لیگ برتر


 اخبار ورزشی - عرض اندام یک ناشناس در جمع بهترین های هفته چهارم

پیروزی فولاد در دربی اهواز، رقم خوردن دومین باخت پرسپولیس و صعود یک ناشناس به صدرجدول گلزنان لیگ از مهمترین اتفاقات هفته چهارم لیگ برتر بود.

هفته چهارم از رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 28 و 29 مردادماه برگزار شد که شکست سنگین سپاهان در تهران مقابل نفت نخستین اتفاق مهم این هفته بود. البته بعد از این باخت سپاهانی‌ها صدر را حفظ کردند، آنهم به لطف تفاضل گل ولی نفت تهران یک پله صعود کرد.

در دربی شهر اهواز، فولاد مقابل صنعتی به پیروزی دست یافت تا ضمن صعود به رده دوم، شاگردان عبدالله ویسی را به قعر جدول بفرستد. استقلال هم در تهران مقابل سایپا شکست را با گل ثانیه‌های پایانی ابراهیمی با پیروزی عوض کرد تا به رده دوم صعود کند. این چهارمین بازی بدون پیروزی شاگردان مجید جلالی بود.

 پدیده هم در یکی دیگر از دیدارهای مهم هفته با یک گل از سد تراکتورسازی گذشت، تا ضمن صعود به رده چهارم، حریف تبریزی را به رده هفتم بفرستد. تراکتورسازی به خاطر این باخت، 5 پله در جدول سقوط کرد و بیشتر تنزل را در هفته چهاردهم داشت.

اما در اصفهان، ذوب‌آهن شکست را با گل دقیقه 7+90 هادی محمدی با تساوی عوض کرد تا به خاطر همین یک امتیاز، از قعر جدول به رده سیزدهم برسد. صبا هم در قم با 2 گل نفت مسجد سلیمان را شکست داد و به رده پنجم رسید. پیکان هم در ادامه ناکامی‌ها خود، در تبریز برابر گسترش شکست خورد تا همچنان در حسرت پیروزی و گلزنی در لیگ چهاردهم باقی بماند.

دیدارهای هفته چهارم، چهارشنبه با یک بازی به پایان رسید که طی آن پرسپولیس در زمین ملوان تن به شکست 2 بر یک داد. این دومین باخت شاگردان علی دایی در لیگ چهاردهم بود. ملوانی‌ها هم که در این بازی طلسم پیروز نشدن و گل نزدن خود در لیگ چهاردهم را شکستند، به لطف کسب 3 امتیاز بازی، از رده دوازدهم به رده نهم رسیدند.

 نکته جالب هفته چهارم صعود یک ناشناس به صدر جدول بهترین گلزنان لیگ است. رامین رضاییان بازیکن تیم فوتبال راه آهن موفق شد با زدن سومین گل خود به صدر جدول صعود کند.

** جدول گلزنان:

3 گل:
رامين رضائيان (راه‌آهن)

 2 گل:
کرار جاسم و اميد ابراهيمی (استقلال)، کمال کاميابی‌نيا و علی قربانی (نفت تهران)، احمد حسن‌زاده و ايوب کلانتری (صبای قم)، رضا عنايتی (پديده)، لوسيانو ادينهو (تراکتورسازی)، امین منوچهری (راه‌آهن)، لوسيانو پريرا (سپاهان) و سروش رفيعی (فولاد)

  اخبار ورزشی - مهر
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------