حاشیه‌های جالب حضور علی کریمی در تمرین راه‌آهن



اخبار,اخبارورزشی,فوتبال ایران


 اخبار ورزشی - حاشیه‌های جالب حضور علی کریمی در تمرین راه‌آهن

حضور علی کریمی در تمرین امروز تیم فوتبال راه‌آهن حاشیه‌های جالبی به همراه داشت.

 علی کریمی که حدود یک ماه پیش از دنیای فوتبال خداحافظی کرده بود عصر امروز در تمرینات تیم فوتبال راه‌آهن حاضر شد. کریمی لباس کادر فنی را بر تن کرده و در کنار سایر بازیکنان به تمرین مشغول شد. تمرین تیم فوتبال راه‌آهن عصر امروز از ساعت 18 در ورزشگاه خیریه عمل آغاز شد.

* حضور علی کریمی در تمرین امروز راه‌آهن حاشیه‌های جالبی به همراه داشت؛ در ابتدای تمرین امروز کریمی با بازیکنان راه‌آهن صحبت و بیشتر وقتش را با بهادر عبدی و محمد غلامی سپری کرد.

* یکی از عکاسان دوربین عکاسی‌اش را به علی کریمی داد تا وی چند عکس از وی بگیرد؛ در همین حین بهادر عبدی سطل آبی را بر سر عکاس ریخت تا وی به صورت ناخود‌آگاه وارد چالش آب یخ شود! در حین تمرین هم علی کریمی از چند بازیکن راه‌آهن پرسید که آیا در این چالش شرکت کرده‌اند یا خیر؟

* وقتی خبرنگاران علی کریمی را دیدند برای تهیه مصاحبه و خبر به سمت وی رفتند که جادوگر در پاسخ به آنها اعلام کرد که برای مصاحبه به اینجا نیامده است، بلکه می‌خواهد بازیکنان و دوستانش را ببیند و دقایقی هم پا به توپ شود.

* در اواسط تمرین علی کریمی در کنار حسین کلانی و مهدی مناجاتی حضور پیدا کرد و از شرایط فوتبال ایران با آنها صحبت کرد. در بخشی از صحبت‌های جادوگر گلایه‌های وی از برخی شرایط کاملاً واضح بود.
 
 اخبار ورزشی - فارس 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------