کریم انصاری‌فرد از لیگ روسیه سر در آورد!



اخبار,اخبارورزشی,کریم انصاری‌فرد


اخبار ورزشی - کریم انصاری‌فرد از لیگ روسیه سر در آورد!

کریم انصاری‌فرد در اسپانیا است. حدود یک هفته‌ای می‌شود که به سرزمین ماتادورها رفته تا با تیمی از لیگ آدلانته به توافق برسد. گزینه اولش را اوساسونا معرفی کرد. کاپیتان تیم ملی و البته مدیر برنامه‌های انصاری‌فرد. کریم ابتدا در پامپلونا با اوساسونا مذاکره کرد. مذاکراتی که با به میان آمدن پیشنهاد ساراگوسا به سرانجام نرسید. کریم تاکید داشت که ابتدا با مسوولان ساراگوسا مذاکره کند و بعد به پیشنهاد اوساسونا پاسخ بدهد. همین اتفاق هم افتاد.

مدیر برنامه‌های کریم که ارتباط مناسبی با مدیر فنی ساراگوسا داشت زمینه مذاکره مهاجم تیم ملی با این باشگاه پرسابقه را فراهم کرد. انصاری‌فرد، مدیر برنامه‌هایش و مسوولان ساراگوسا دور یک میز نشستند و از خواسته‌هایشان گفتند. پیشنهاد ساراگوسا بهتر از اوساسونا بود اما کریم به این پیشنهاد هم فعلا پاسخی نداده.


او منتظر مانده تا شاید پیشنهاد مناسب‌تری دریافت کند. با اینکه گفته می‌شود شاید انصاری‌فرد به آلمان برود و پای میز مذاکره با تیم‌های اوبرلیگایی بنشیند اما احتمال حضور او در لیگ روسیه وجود دارد. نزدیکان کریم معتقدند که اگر او با اوساسونا و ساراگوسا به توافق نرسد سر از یخبندان روسیه درمی‌آورد و به یکی از تیم‌های روسی می‌پیوندد. سه چهار تیم روسیه‌ای از مدت‌ها پیش کریم را زیر نظر داشتند که به نظر می‌رسد همچنان روی جذب این مهاجم ایرانی و 24 ساله نظر مثبت دارند.


با توجه به اینکه مهلت نقل و انتقالات تابستانی لیگ روسیه 4 روز دیگر به پایان می‌رسد هیچ بعید نیست که انصاری‌فرد ظرف روزهای آینده سر از روسیه دربیاورد و با باشگاه‌هایی از این کشور مذاکره کند. باشگاه‌هایی که تعدادشان به سه چهار باشگاه می‌رسد و علاقه‌مندند تا پایان میز مذاکره با انصاری‌فرد بنشینند.


گزینه اول کریم اما لیگ اسپانیا است. تا جایی که او حتی لیگ آدلانته یا همان دسته دوم اسپانیا را به لیگ‌های دیگر ترجیح می‌دهد. پلن B او بعد از اسپانیا، لیگ روسیه است. همان لیگی که 5 هفته‌ای است آغاز شده اما مهلت نقل و انتقالاتش هنوز به پایان نرسیده. باید ببینیم تکلیف کریم انصاری‌فرد به کجا می‌رسد؟ آیا او طلسم را می‌شکند و لژیونر می‌شود یا اینکه به ایران بازمی‌گردد و دوباره در لیگ برتر به میدان می‌رود؟

 

 اخبار ورزشی - روز نو

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------