نامه خداحافظی کی‌روش



اخبار,اخبارورزشی,کی روش


 اخبارورزشی - نامه خداحافظی کی‌روش

 سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به ایسنا عنوان کرد بدون امضای قرارداد از ایران می‌رود.

کارلوس کی‌روش در پاسخ به ایسنا با ارسال نامه‌ای عنوان کرده از این که ایران را این گونه و بدون امضای قرارداد نهایی ترک می‌کند متعجب است.

در نامه کی‌روش آمده است: من مجبورم به دلیل به پایان رسیدن زمان ویزای ایران کشور را ترک کنم. صادقانه باید اعتراف کنم که از این که به این شکل ایران را ترک می‌کنم کاملا بهت زده هستم. هم‌چنان که می دانید و پیش از این هم به طور رسمی اعلام شده بود من و کفاشیان در تمام بندهای قراردادی که پیش از این قرار بود امضا شود به توافق رسیده بودیم. نمی‌دانم در آینده چه رخ می‌دهد ، اما دیگر چیزی در اختیار من نیست و از کنترل من خارج شده است.

از خبرگزاری شما به دلیل رابطه حرفه‌ای که بین ما وجود داشت تشکر می‌کنم.

حالا که به هر دلیلی با فدراسیون فوتبال به توافق نهایی نرسیدیم و قراردادی امضا نشد، صمیمانه درخواست می‌کنم که مراتب قدردانی من را از حمایت مردم فوتبال دوست ایران به اطلاع آنها برسانید.

با آرزوی بهترین‌ها کارلوس کی‌روش


کارلوس کی‌روش هم‌اکنون در فرودگاه امام (ره) حضور دارد و در حالی ساعت 11 ایران را ترک می‌کند که به غیر از آرین قاسمی (مترجم کی‌روش) کسی برای بدرقه او به فرودگاه نرفته است. حضور نیافتن هیچ‌یک از مسئولان فدراسیون فوتبال برای راهی کردن کی‌روش - در صورتی که این رفتن، بازگشتی نداشته باشد - مصداق بارز خوش استقبال و بد بدرقه بودن فدراسیون‌ نشین‌ها است.

 

 اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------