پروین در صف حامیان دایی: گوشت هم رو بخوریم هم استخون هامون رو دور نمی اندازیم!



اخبار,اخبارورزشی,علی پروین

 

 اخبار ورزشی -  پروین در صف حامیان دایی: گوشت هم رو بخوریم هم استخون هامون رو دور نمی اندازیم!

  علی پروین پاس گلی طلایی را برای علی دایی انداخت و در دل انتقادهای پیشکسوتان تیم با رهبری امیر عابدینی از دایی ، به صف حامیان او پیوست.

به گزارش خبرآنلاین ؛ علی پروین باری دیگر بازی پیشکسوتان پرسپولیس را به هم ریخت و در شرایطی که جبهه منتقدان دایی را عابدینی هدایت می کرد و هر روز فشار انتقادها از مربی بیشتر و بیشتر می شد ، به یکباره پروین بازی را به شکل دیگری عوض کرد. برد پرسپولیس برابر صبا اما نظر علی پروین را به شاگرد سابقش عوض کرده . او که سعی کرده بود بعد از دعوای معروف سال قبلش در دفتر معاون وزیر با دایی را به فراموشی بسپارد . همان دعوای معروف که دایی به مربی سابقش گفته بود:« بهت می گم به من دست نزن ؛ جلوی دکتر دادکان هم بهت گفتم حرف که می زنی به من دست نزن» و البته علی آقا در جوابش گفته بود:« جلوی دکتر دادکان آدمت می کنم و ...»

 

دعوایی که بعدها فایل صوتی معروفش در نشریه تماشاگران امروز منتشر شد. حالا اما پروین می گوید آن دعوا را فراموش کرده و باید از دایی حمایت کرد. پروین در این باره به روزنامه گل گفته است:« قبول دارم پرسپولیس هنوز اون تیم ایده آل نیست اما دست دایی بسته بوده. من و دایی شاید با هم دعوا کنیم. شاید گوشت هم رو بخوریم اما استخون هامون رو دور نمی اندازیم. همه باید از پرسپولیس حمایت کنن و به تیم وقت بدن تا جا بیفته!»

 

 اخبار ورزشی - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------