آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

کارلوس در لیسبون منتظر کفاشیان/کروش:من یک مربی‌ام کاری به مسائل دیگر ندارم



اخبار,اخبارورزشی, کارلوس کروش

 

 اخبار ورزشی - کارلوس در لیسبون منتظر کفاشیان/کروش:من یک مربی‌ام کاری به مسائل دیگر ندارم

  کروش می گوید دوست دارد هر چه زدوتر کارش را با تیم ملی ایران شروع کند.

به گزارش خبرآنلاین؛كارلوس كروش سرمربي تيم‌ملي به ليسبون رفت، ساعت 5 صبح ديروز. او به گفته خودش به دبي رفته بود و انتظار كشيد تا قرارداد نهايي را برايش ارسال كنند ولي وقتي متوجه شد خبري نيست، امارات را ترك كرد و به ليسبون رفت. كروش پيش از ترك اين كشور، گفت كه «در پرتغال هم منتظر مي‌مانم.» اصرار كروش به ماندن در ايران، دو دليل دارد‌؛ اول اينكه او به خاطر ايران تمام پيشنهادهايش را رد كرد و دوم اينكه به كار در ايران علاقه‌مند است. او دوست دارد كنار تيم‌ملي بماند چون ايران را پراستعداد مي‌بيند. از سوي ديگر طرفداران توانسته‌اند او را به خود وابسته كنند.

كروش پس از آنكه فهميد در 90 دوشنبه‌شب مردم رأي به ماندنش داده‌اند، لبخندي زد. كارلوس كروش طبق آنچه كفاشيان به او گفته، وزير ورزش را فعلاً مانع تمديد قراردادش مي‌داند ولي خوب مي‌داند كه اختلاف‌هاي قديمي‌‌اش با كفاشيان به ويژه در ايام جام‌جهاني، رئيس را تا حدودي قانع كرد تا او را نگه ندارد.

مربي پرتغالي ترجيح مي‌دهد خود را وارد بازي فكري كسي نكند و در اين شرايط ترجيح مي‌دهد تنها نقش يك مربي را بازي كند: «من فقط يك مربي‌ام، به مسائل ديگر كاري ندارم. مي‌خواهم به عنوان يك مربي كارم را به بهترين شكل انجام بدهم. تنها هدف من اين است كه تكليفم معلوم شود، برنامه را كامل بچينم و بازي به بازي كار را جلو ببرم.» او حتي به گذشته هم فكر نمي‌كند: «براي ما همه چيز تمام شده است و بايد به جلو نگاه كنيم. من دوست دارم زودتر كارم را شروع كنم، اردوها را برويم، بازي‌ها را برگزار كنيم و سپس به جام ملت‌ها برويم. در آنجا تمام تلاش‌مان را به كار مي‌گيريم تا موفق شويم. اين هدف من است و به چيز ديگري فكر نمي‌كنم.»


 اخبار ورزشی - خبرآنلاین

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------