سفر به کره مریخ، پاداش قهرمانی قلعه‌نویی!



اخبار,اخبارورزشی,امیر قلعه نویی

 
 اخبار ورزشی - سفر به کره مریخ، پاداش قهرمانی قلعه‌نویی!

تقدیر و تشکر کلامی را به خاطر صدرنشینی در این هفته‌ها از سوی مدیران عامل‌ باشگاه‌ها دیده و شنیده بودیم اما هرگز به یاد نداریم که مدیرعاملی پس از صدرنشینی تیمش در هفته ششم و درحالی که بیست و چهار هفته دیگر به پایان لیگ باقی مانده، سرمربی را به نشست هیات مدیره دعوت کند و به او لوح هم اهدا کند!

مصاحبه افجه‌ای، سخنگوی هیات مدیره باشگاه استقلال را چند بار می‌خوانیم تا شاید اشتباهی بیابیم اما خبر صحت دارد. از امیر قلعه‌نویی به دلیل آنکه با استقلال تا پایان هفته ششم صدرنشین بود رسما تقدیر و تشکر شده و لوحی هم به وی داده‌اند. در آخرین نشست هیات‌ مدیره باشگاه استقلال که غایب‌های سرشناسی همچون صاحب‌پناه و نجف‌نژاد داشت، امیر قلعه‌نویی هم بود و بهرام افشارزاده با آب و تاب بسیار از موقعیتی که اکنون استقلال برخوردار است تقدیر و تشکر کرد.

 

توضیح افجه‌ای درباره ماوقع نشست هیات مدیره پرده از وقایعی که در این نشست رخ داده برمی‌دارد: «در این جلسه آقای قلعه‌نویی حاضر بودند و گزارش مسائل فنی تیم را تا پایان هفته ششم ارائه دادند. اعضای هیات مدیره هم با توجه به عملکرد بسیار خوب تیم و تلاش‌های بی‌وقفه ایشان، از وی و همکارانش تقدیر و قدردانی کرده و آرزو کردند تا این روند موفقیت تا پایان فصل ادامه داشته باشد. همچنین آقای افشارزاده لوحی را جهت تقدیر از زحمات ایشان تهیه کرده بودند که به آقای قلعه‌نویی داده شد.»


حال تصور کنید استقلال قهرمان لیگ چهاردهم شود. برای امیر قلعه‌نویی چه باید کرد؟ باشگاه استقلال که در پایان هفته ششم به امیر قلعه‌نویی لوح داده و خبرش را هم با آب و تاب روی سایت خود قرار می‌دهد در مقابل قهرمانی امیر قلعه‌نویی چه واکنشی نشان خواهد داد؟ چنین رفتاری را تاکنون از هیچ یک از مدیران باشگاه استقلال در قبال امیر قلعه‌نویی و دیگر مربیان ندیده بودیم.

 

اصولی هم نیست. کدام مدیر را سراغ دارید که برای صدرنشینی در شش هفته اینچنین مربی‌اش را ستایش کند؟ نه تنها مدیران پیشین باشگاه استقلال بلکه مدیران دیگر باشگاه‌ها هم چنین رفتاری در مواجهه با سرمربی خود نداشته‌اند. بهرام افشارزاده اما متد جدیدی از مدیریت فوتبال را پیش‌روی‌مان قرار می‌دهد. تقدیر و تشکر برای هیچ و پوچ! اهدای لوح برای صدرنشینی که هر لحظه ممکن است از کف برود.


برخوردی که با قلعه‌نویی شده برخاسته از ناآشنایی بهرام افشارزاده با قواعد مدیریتی در فوتبال است. در هیات مدیره باشگاه استقلال هم به جز یکی دو نفر که سابقه مدیریت در تیم‌های فوتبال را دارند کسی حضور ندارد که در این مواقع توضیح لازم را به مدیرعامل استقلال بدهد. البته دلیل تقدیر و تشکر افشارزاده از امیر قلعه‌نویی کاملا روشن است.

 

برگردید به یکی دو هفته قبل؛ مصاحبه‌های بهرام افشارزاده را در مدح حسین فرکی که مرور کنید متوجه می‌شوید اساس این تقدیر و تشکر صوری از کجا نشات می‌گیرد. بهرام افشارزاده به طور رسمی و غیررسمی بارها خواستار مربیگری حسین فرکی در تیم ملی شده است.

 

او به دفعات نام حسین فرکی را آورده بود، حتی چند روز پیش افشارزاده تلفنی با علی کفاشیان درباره مربیگری حسین فرکی در تیم ملی صحبت کرد که امیر قلعه‌نویی وقتی شنید مدیرعاملش دارد سنگ حسین فرکی را به سینه می‌زند به شدت ناراحت شد و برای او پیغام‌هایی هم داد. این شد که بهرام افشارزاده سناریوی تقدیر و تشکر از امیر قلعه‌نویی را سازماندهی کرد. نقشه‌ای کاملا بچگانه که شاید از ذهن یک کودک برون تراود نه مدیری که سال‌ها است سابقه ورزشی دارد و بارها هم پزش را داده است.


ماجرای تقدیر از امیر قلعه‌نویی به خاطر صدرنشینی تا پایان هفته ششم را می‌توانید در کتاب گینس هم ثبت کنید حال کتاب تاریخ باشگاه استقلال به کنار. از یاد نبرید که در همین باشگاه مدیرانی بوده‌اند که بابت قهرمانی‌های استقلال حتی یک قران هم به مربی پاداش نداده‌اند. منصور پورحیدری موید این ماجرا است. بروید از منصور بپرسید وقتی با استقلال قهرمان آسیا شد کاظم اولیایی برایش چه کار کرد؟!

 

 اخبار ورزشی - روز نو

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------