کارشناسان انگلیس : لیدزیونایتد با حضور کارلوس کی‌روش قدرت می‌گیرد



اخبار,اخبارورزشی,کارلوس کی‌روش

 
 اخبارورزشی - باور برخی کارشناسان انگلیس
لیدزیونایتد با حضور کارلوس کی‌روش قدرت می‌گیرد

به نظر می‌رسد باشگاه انگلیسی لیدز‌یونایتد با مدیریت جدید خود به سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی را می‌خواهد.

به گزارش  فارس، تیم لیدزیونایتد در ماه‌های اخیر با چالش‌‌های زیادی مواجه شد. از جمله در سطح مدیریتی وضعیتی مبهمی داشت. مشخص نبود آیا ماسیمیلانو سلینو، سرمایه‌دار و مدیر ایتالیایی به صورت قطعی سکان هدایت این باشگاه قدیمی انگلیسی‌ها را برعهده می‌گیرد یا خیر. اما وقتی مشخص شد سلینو، رئیس سابق باشگاه کالیاری ایتالیا، از اوایل تابستان سال جاری، باشگاه فوتبال را هدایت می‌کند، عصر یک سری تحولات در آن آغاز شد.

از جمله در بحث مربیگری،‌وی گزینه‌های را در نظر گرفت. از جمله کارلوس کی‌روش، سرمربی اسبق پرتغال و همچنین مربی ایران در جام جهانی 2014 برزیل از جمله گزینه‌های بود که برای هدایت تیم مد نظر داشت.

این موضوع ابتدا به عنوان یک شایعه مطرح شد. ولی وقتی نام مربی 61 ساله ایران به عنوان گزینه‌ای جدی بیشتر مطرح شد، واکنش‌های را دربرداشت.

کریس کومبس، نویسنده مطبوعات انگلیس در این مورد در مقاله‌‌ای نوشت: اگر موضوع حضور کی‌روش، شوخی نباشد، آنوقت از حضور این مربی برای قدرت‌گیری لیدز باید واهمه داشت. چون کی‌روش یکی از با تجربه‌ترین مربی فوتبال جهان است که تاکنون هدایت پرتغال، رئال مادرید و این اواخر ایران را در جام جهانی برعهده داشته است. شاید واقعا این خبر هنوز در حد شوخی باشد.

به اعتقاد این نویسنده با حضور سلینو و شروع عصر تحولات در لیدز، باید در انتظار تغییراتی در بخش‌های مختلف باشگاه و تیم از جمله کادر فنی بود.

 

 اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------