آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

استخدام جادوگر برای برکناری سرمربی!



اخبار,اخبارورزشی,استخدام جادوگر برای برکناری سرمربی

 
 اخبار ورزشی - خواهرزاده رئیس هیات مدیره تیم را طلسم کرده بود؛
استخدام جادوگر برای برکناری سرمربی!

در این فوتبال همه جور حاشیه دیده و شنیده بودیم به غیر از اینکه رئیس هیات مدیره یک باشگاه برای برکناری سرمربی تیم جادوگر استخدام کند!

 چند روز پیش یک شخصی که مدعی جادوگری است با سرمربی یکی از تیم های لیگ برتری تماس می گیرد و می گوید: «خواهرزاده عضو با نفوذ هیات مدیره باشگاه شما من را استخدام کرده تا تیم شما را طلسم کنم اما دلم نمی آید شما بیش از این خراب شوید. کمک تان می کنم تا این بازی را ببرید.»

سرمربی که شگفت زده شده ابتدا زیر بار پذیرش این حرف نمی رود اما جناب جادوگر می گوید: «شما این بازی را با این نتیجه می برید اگر این بازی را با این نتیجه که من می گویم بردید، اجازه بدهید کمک تان کنم.»

 سرمربی به صورت شفاهی موافقت می کند و وقتی بازی با همان نتیجه که مدعی جادوگر می گفت تمام می شود، سرمربی قبول می کند طرف را به حضور بپذیرد.

 جناب جادوگر در این ملاقات موبایل خود را به سرمربی نشان می دهد و سرمربی به چشم خود می بیند که خواهرزاده عضو با نفوذ هیات مدیره به او پیغام داده "فلان فلان شده مگر قرار نبود تیم را طلسم کنی ببازد؟!"

 حالا اینکه جناب جادوگر می گوید دلش نیامده بیش از این تیم سرمربی را طلسم کند تا ببازد و بعضی می گویند خواهرزاده رئیس هیات مدیره پولش را نداده به طرف سرمربی چرخیده یک بحث است و ادامه ماجرا یک بحث دیگر!

 راست و دروغش گردن راوی که می گفت وقتی سرمربی پیامک را دید با عضو با نفوذ تماس می گیرد و هر چه از دهانش می آید به او می گوید. و به او می گوید به زودی این موضوع را رسانه ای می کند تا آبروی رئیس برود.

 رئیس هیات مدیره در پاسخ سرمربی با لبخند می گوید: «برو رسانه ای کن تا همه بفهمند همین بردی که آوردی با کمک جادو بود و خودت از لحاظ فنی چیزی بلد نیستی!»

یک منبع موثق این خبر را تایید کرده و گفته قرار است به زودی مسئولان ذی صلاح به این پرونده ورود کنند!

 اخبار ورزشی - خبر ورزشی
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------