اظهار نظر ابراهیم‌ زاده بعد از پیروزی تیمش در مقابل فولاد



اخبار,اخبارورزشی,تیم فوتبال پیکان

 
 اخبار ورزشی - رحمتی بازیکن منضبط و بابرنامه‌ای است که به حواشی اهمیت نمی‌دهد
ابراهیم‌زاده: گفته بودم پس از بازی به بازیکنانم تبریک می‌گویم/ معلوم بود که فولاد را شکست می‌دهیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: پیش از بازی‌ام در کنفرانس مطبوعاتی گفتم که به بازیکنانم تبریک خواهم گفت.

منصور ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اولین پیروزی پیکان در لیگ چهاردهم آن هم مقابل مدافع قهرمانی اظهار داشت: پیش از بازی هم گفته بودم به بازیکنانم تبریک خواهم گفت. تمرینات و زحمات زیادی در طول هفته کشیدند و با توجه به این مسئله معلوم بود که ما به برتری خواهیم رسید.

وی در مورد اینکه آیا با این برد شرایط پیکان بهتر خواهد شد و می‌تواند در بازی‌های آینده هم موفق ظاهر شود، گفت: هر بازی سختی خود را دارد، در دیدار آینده مقابل ذوب‌آهن شرایطی داریم که حریف هم، همچون ماست و با برد می‌تواند شرایط بهتری پیدا کند.

سرمربی پیکان در مورد عملکرد بازیکنان خارجی‌اش تاکید کرد: ما بر اساس نیازهایمان بازیکن انتخاب کردیم که به تیم کمک کند هر چند که آنها نیاز به زمان بیشتری دارند و هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌اند.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه فشار فولاد در نیمه دوم بیشتر بود، تصریح کرد: به هر حال این موضوع طبیعی بود آنها یک گل عقب بودند و استرس گل نخوردن ناخودآگاه بازیکنان ما را به عقب می‌کشید هر چند که دیدید در این دیدار بازیکنان‌مان روی ضد حملات راحت‌تر ظاهر شدند و در دقایق پایانی توانستند موقعیت‌هایی را روی دروازه‌ فولاد خلق کنند.

وی در مورد اینکه ایا از عملکرد بازیکنانش راضی است، گفت: مسلما راضی هستم آنها تمام تلاش خود را انجام دادند در نهایت توانستیم پیروزی را از آن خود کنیم.

سرمربی پیکان در مورد اینکه هواداران فولاد معتقد بودند آنها ضدفوتبال بازی می‌کنند،‌ گفت: به هر حال هر کسی دیدگاه خود را دارد و می‌تواند نظرش را بدهد. مهم این بود که ما نتیجه را گرفتیم و دیدید که بازیکنانی که روی زمین افتاده بودند مشکل آسیب‌دیدگی داشتند و بی‌مورد چنین اتفاقی رخ نداد.

وی در مورد بازگشت جهانگیر عسگری به تمرینات گفت: مگر قرار بود او به تمرینات بازنگردد. به هر حال او در تمرینات از هفته گذشته حاضر شده و خود را آماده می‌کند.

سرمربی پیکان در خصوص رای کمیته اخلاق مبنی بر توبیخ کتبی مهدی رحمتی و واکنش باشگاه پیکان نسبت به این موضوع تصریح کرد: در خصوص واکنش باشگاه باید بگویم این مسئله در حیطه کاری من نیست ولی درباره رحمتی باید بگویم او بازیکن منضبط و با برنامه‌ای است که به این مسائل اهمیت نمی‌دهد و با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.


 اخبار ورزشی - فارس
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------