آخرین جزئیات از محرومیت 10 فوتبالیست لیگ برتری و تکلیف باشگاه هایشان



اخبار,اخبارورزشی, مسابقات سازمان لیگ


 اخبار ورزشی -  بهروان تشریح کرد؛
آخرین جزئیات از محرومیت 10 فوتبالیست لیگ برتری و تکلیف باشگاه هایشان

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از تشکیل جلسه اضطراری هیأت رئیسه این سازمان برای تعیین تکلیف بازیکنانی که کارت پایان خدمت‌شان باطل شده است خبر داد.

 غلامرضا بهروان در مورد ابطال کارت پایان خدمت 13 بازیکن فوتبال گفت: «پیش از این نامه محرمانه‌ای از سوی سازمان نظام وظیفه به دست ما رسیده بود که بر اساس آن تعدادی از بازیکنان فوتبال ایران باید برای بررسی مجدد مدارک خود در مورد صدور کارت معافیت پزشکی مراجعه کنند و مورد معاینه و بررسی مجدد قرار بگیرند. در این نامه بازیکنان دسته‌بندی شده بودند و برخی از آنها به دلیل کم‌سویی چشم برخی به دلیل تکرر ادرار و ... معافیت گرفته بودند که طبق این نامه نظام وظیفه باید برای معاینه مجدد به این سازمان مراجعه می‌کردند.»

 وی ادامه داد: «ما به باشگاه‌های آنها اعلام کردیم و اکنون سازمان نظام وظیفه کارت 13 بازیکن را باطل کرده است. البته امکان دارد تعداد این بازیکنان بیشتر شود. در هر صورت نام آنها هنوز به طور رسمی اعلام نشده اما به محض اعلام اسامی، ما از بازی آنها در لیگ جلوگیری می‌کنیم.»

 رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ افزود: «3 یا 4 بازیکن از این تعداد در لیگ برتر نیستند و بقیه آنها بازیکنانی هستند که در لیگ برتر حضور دارند و برخی از آنها حتی در جام جهانی برای تیم‌ ملی بازی کردند.»

بهروان تاکید کرد: «نام این 13 بازیکن به ما اعلام نشده اما در نامه اولیه‌ای که به ما داده شد این نفراتی که من گفتم وجود داشتند.»

وی در مورد اینکه وضعیت باشگاه‌ها در این مورد چه خواهد شد، ‌گفت: «با توجه به اینکه باشگاه‌ها هیچ تخلفی مرتکب نشده و کارت‌های پایان خدمتی که به آنها داده شده از طریق قانونی بوده هیأت رئیسه سازمان لیگ جلسه‌ای اضطراری برگزار کرد تا در مورد وضعیت این بازیکنان تصمیم‌گیری شود و اینکه باشگاه‌ها بتوانند بازیکنان جدیدی به جای آنها جذب کنند که در این مورد هیات رئیسه تصمیم می‌گیرد اما با توجه به اینکه این بازیکنان سلامت لیگ را زیر سؤال برده‌اند پرونده آنها به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال می‌شود تا آنها در مورد این بازیکنان تصمیم‌گیری کند.»


 اخبار ورزشی - فارس
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------